Om tid är en bristvara då? Går det att spela det hela on the fly eller pajjar jag övrigas upplevelse?Vimes;n10361 said:Sedan: på måndag, 21:00, spelar vi Gear & Piston på boardgamearena.com . Säg ifrån om det inte funkar, och glöm inte att kolla in spelet.
Vimes said:Ingen aning! Jag har faktiskt ingen koll på spelet själv ännu. Optimalt är förstås att alla har stenkoll på alla spel vi spelar, men så blir det ju aldrig i praktiken. Jag kommer i varje fall lägga 10 minuter på att kolla någon YouTube-video där någon brädspelsnörd går igenom spelmekaniken.
Vimes said:Wooot? Är du for realz eller skämtar du mig aprillo? Det var 100 år sedan jag spelade Starcraft (minst) och jag är nog sämre än jag någonsin varit, men det vore ju det bästa initativet på länge. Jag är helpå ifall något styrs upp!
Vimes said:Och med helpå menar jag "försök att stoppa mig"
Jepp. Ärligt talat vetefasen hur vi ska göra, ska vi skjuta upp hela klabbet och försöka ta nya tag till hösten eller nått? Eller ska vi ändra hela konceptet och typ bestämma att vi casualspelar lite med de som är sugna på BGA?Konrad Konvalj;n11613 said:Vi är alltså K.K-Vimes-Lukas nu? Inte läge att lira ikväll och jag som laddat så! Brynte vars är du?