Nekromanti WRNU Födelsedagsfest i Göteborg

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Jag har ju faktiskt tillgång till föreningens klubbstuga som ligger ute vid gamla LV6 lite bortanför Bellevue.

Tvåvåningshus med värme, vatten, kyl och frys, kaffe, toalett och lite såna grejer.

Det är förstås ingen båtajävel, det är jag medveten om, men om det är kallt kanske inomhus är en bättre idé?

Vad säger ni andra?

Caligo

Swashbuckler
Ape Of Wrath said:
Jag har ju faktiskt tillgång till föreningens klubbstuga som ligger ute vid gamla LV6 lite bortanför Bellevue.

Tvåvåningshus med värme, vatten, kyl och frys, kaffe, toalett och lite såna grejer.

Det är förstås ingen båtajävel, det är jag medveten om, men om det är kallt kanske inomhus är en bättre idé?

Vad säger ni andra?
Alltså det går lätt att värma upp båten om det är runt noll. Kan vi ha huset som backup?

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Fine by me, jag är mycket hellre på båten!

Då får du vara på temperature detail och hojta till om jag behöver boka klubblokalen.

Zorbeltuss

Hero
Jag har karaokemaskin, men saknar mikrofoner (med 1/4" plugg altså) och karaokeskivor.

/Luna Lovegood

Caligo

Swashbuckler
Luna Lovegood said:
Jag har karaokemaskin, men saknar mikrofoner (med 1/4" plugg altså) och karaokeskivor.

/Luna Lovegood
Har karaokelåtar (på datan), stereo och en mic (utan sladd).

Pilzefrau

hon/henne
Jag har avhållt mig från att svara för att vi har så mycket repetitioner med spexet, men nu har vi spikat alla repdagar och fredag den 21:e är fri. Så jag kommer dit! Jag ringer nog Arvid för att hitta till båten.

Jag är fett på karaoke, eller brädspel. Min stora favorit är Game of Thrones, men då pratar vi att 6 personer binds upp för hela kvällen. Finns det intresse av det? Annars skippar jag att ta med det.

Ape of Wrath

DOWN WE GO
OK så här ser det ut hittills:

Datum: Fredag 21/2
Tid: 19.00
Plats: Sum Caliginis guppande båt

Deltagare:
Sum Caligini
Ape of Wrath
Arvidos MC
Björn den gode
Luna Lovegood
Zappelina
Nes
Pilzeman
Blasphemy
Virginia Woolf (kanske)
Matolo (kanske)
Krille (kanske)

Förutom en hemmabakt tårta så kanske det erbjuds följande:
- Karaoke
- Trevägsschack
- Luna Lovegoods fåniga kortspel
- Virginia Woolfs synnerligen fåniga kortspel
- Skypea med övriga födelsedagsfirare
- Quiz med passande tema
- Game of Thrones

Hur lång tid tar detta Game of Thrones spelet? Hur många kan man vara?

EDIT: Blasphemy signade upp

Pilzefrau

hon/henne
GoT tar 6 personer, och jag brukar säga att en ska ha 5 timmar fritt. Spelet pågår i tio rundor eller tills någon vinner. Om ingen vinner i förtid tar de tio rundorna ungefär fem timmar; men det är möjligt att vinna så tidigt som runda fyra typ.

Ape of Wrath

DOWN WE GO
För min egen del kan jag säga att det känns som ett för stort projekt. Men jag är gärna med nån annan gång.

Zorbeltuss

Hero
Har du möjlighet att bränna karaokelåtarna som CD+G som är formatet som min maskin kör eller är det kanske bättre om någon har en laptop med mjukvara för att köra det? Jag har även möjlighet att köra kassettband på min maskin men då blir det utan sångtext och vem i dagens läge har möjlighet att fixa kassettband till något sådant (förutom jag då, men jag har en avsaknad av sådana band)?

/Luna Lovegood

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Hörni, jag tänkte på tårtan...

Har någon några allergier jag behöver ta hänsyn till?

Jag tänker mig en ganska modest kreation med guldflagor och grädde på jakmjölk vispad av Syrakusiska oskulder.

Zorbeltuss

Hero
Jag gillar inte laktos, eller ja min mage gör inte det, om man räknar stora mängder that is, är det en tredjedel eller mer volym av grädde så har jag en önskan om laktosfritt.

/Luna Lovegood