Ymir
Liten kantbaron
Att folk väljer att lämna det här forumet tror jag ärligt talat säger mer om dem än om oss som stannat kvar. Visst kan vi vara oerhört gnälliga, rabiata och dryga ibland, men vi visar långt oftare upp våra goda sidor. Om exempelvis icke nämnda rollspelsskapare och SVEROK-människor föredrar att hålla sig på sina egna forum där de är föremål för oreserverad persondyrkan är det trots allt inte vårt problem. De vill ha sanningen, men kan uppenbarligen inte hantera den.
Personligen kläckte jag någon gång ur mig ett citat i stil med "Gud vad skönt det är att Riotminds, Sverok och Tradition har egna forum som agerar idiotfilter åt rollspel.nu". Det var mestadels ett skämt, så jag uppskattar om ingen grillar mig för det, men ärligt talat...det finns en liten gnutta sanning där. Jag menar, vad finns det för argument för att inte lägga sina egna officiella forum på Sveriges största rollspelssajt?
- Ymir, undrar
Personligen kläckte jag någon gång ur mig ett citat i stil med "Gud vad skönt det är att Riotminds, Sverok och Tradition har egna forum som agerar idiotfilter åt rollspel.nu". Det var mestadels ett skämt, så jag uppskattar om ingen grillar mig för det, men ärligt talat...det finns en liten gnutta sanning där. Jag menar, vad finns det för argument för att inte lägga sina egna officiella forum på Sveriges största rollspelssajt?
- Ymir, undrar