Johan K said:
Tjo!
En liten fråga här, sitter här hemma på päronens data.. Använder FF på datan deras & wrnu totalvägrarar funka i FF, hoppar då över till IE där Wrnu funkar hur bra som hellst. Vad är problemet, varför funkar inte wrnu i FF?
Underligt. Jag har kört FF i alla år, det har aldrig varit några problem.
Tråkigt nog kan jag annars ingenting om webdesign, kodspråk osv så att jag vet vad sidan kräver men du kan ju alltid kika efter under sökfältet och se om det kommer fram en varning/upplysning om att en insticksmodul saknas och därmed behöver installeras. Annars hade jag testat att rensa
all historik och kikat på om det åtgärdar saken. I annat fall kan man ju testa att uppgradera sitt Firefox eller för den delen installera om hela skiten. Något av följande saker bör lösa saken, tycker man - från en amatör till en annan.
Kan du förövrigt
definiera det här att "inte fungera". Är sidan helt död, får du meddelande om att webplatsen inte kan nås precis som om den vore nere, eller är sidan fucked up, saknas det saker? Osv.
P. S. Kolla version, uppdatera osv gör du enklast (mig veterligen) genom att klicka på
Hjälp i menyn. Klicka sedan på
Om Firefox. ... Eller liknande; jag sitter i senaste versionen nu så jag är inte 100% på äldre versioner. D. S.