Nekromanti wrnu på susning.nu?

Storuggla

Champion
Är det någon här som har ett susning.nu-flyt nog att kunna lägga in en liten länk till wrnu under artikeln rollspel? Det vore väl kul om inte annat?
Just nu är den enda omnämningen om oss det som står under Rising (sic!).

Storuggla, vore väl banan

Rising

Vila i frid
Just nu är den enda omnämningen om oss det som står under Rising (sic!).
Jag är lite nyfiken på vem som har lagt in det, faktiskt. Det måste vara en rätt ambitiös snubbe, för det finns en liknande text på ett gäng engelska wikigon (=wiki-lexikon).

Jag personligen tycker nog egentligen inte att man ska lägga in något på ett wikigon som inte hör till allmänintresset, och ingen i allmänhet bryr sig om varken mig eller wrnu, så att en post skulle finnas om wrnu på susning.nu ställer jag mig tveksam till. Eller nej, jag är rentutav negativ till det. Det behövs ju knappast mer brus på något av de få ställen på nätet där man fortfarande kan försöka göra vettiga sökningar.

Johan K

Gammal & dryg
Det vore väl kul om inte annat?
Jo, det vore ju inte helt fel kanske..
Alltid är det kansek nån som inte lirat rollspel & som sedan hittar hit & blir sugen på att lira... Även om det channsen inte är jättestor, men ändå..

Nightowl

Champion
Nä tack

Det behövs ju knappast mer brus på något av de få ställen på nätet där man fortfarande kan försöka göra vettiga sökningar.
Instämmer med föregående talare. Den som vill hitta svenska sidor om rollspel använder förhoppningsvis Google eller så, och då hittar man väl oss ganska snabbt.

Erik