Grattis Hellzon!Och där avgjordes guldligan.
View attachment 5614
Grattis mig till guldplatsen, @Xyas till silverplatsen, @Sodivra till bronsplatsen...
...och @Jimmy till att ha blivit inträngd i ett hörn och ihjälstampad av Xyas jättar.
Grattis Hellzon!Och där avgjordes guldligan.
View attachment 5614
Grattis mig till guldplatsen, @Xyas till silverplatsen, @Sodivra till bronsplatsen...
...och @Jimmy till att ha blivit inträngd i ett hörn och ihjälstampad av Xyas jättar.
Just nu leder jag före min sock puppet-brorsa, Paalistic och sist Jessica Rotmark.Hur går det i Wood Leauge?
Ja!
Kan det vara att du kom i kontakt med alla andra direkt och därmed finns tech/resurser för first contact?Jag är med! Bronsligamästaren känner vittring på plats bland silvereliten!
Sedan en annan grej:
I partiet The Bay of Gods vet jag inte vad som hände, men gjorde följande drag:
Farming (2),Pop gick upp till tre, valde explorer, fick se typ hela kartan plus fick massa tech, HADE HELT PLÖTSLIGT 15 STJÄRNOR!? WTF?
Tack för att ni som gjort Polytopia fattar att Zebasi är coolast, men ärligt talat kom jag åt en bugg?
Lärdomen blir i alla fall att verkligen välja Explorer istf workshop på små kartor!
/Basenanji, ser vad ni gör.
Borde vara så. Jag fick cash av mina grannar men att skicka en explorer över kartan hade ju varit smart.Kan det vara att du kom i kontakt med alla andra direkt och därmed finns tech/resurser för first contact?