Kom tänka på det här för någon dag sedan under ett snack i #rpgonline; Vi måste givetvis ha en wrnu-orkester! Det dräller ju av folk här som kan lira (mer eller mindre bra). Tibbelin invände mot idén med motiveringen att folk bor lite långt ifrån varandra, men det problemet har Rembane redan löst med att vi kommer att spela väldigt högt.
Jag själv är gammal klarinettist som under 9 år (4:an till slutet av gymnasiet) gladde (plågade?) världen med min musikaliska talang. Har till och med turnerat utomlands (faktiskt sant även om turnera knappast är rätt ordval ). Så vad lirar just du för instrument? Eller du kanske sjunger (i duschen räknas inte), eller är ljudtekniker, eller manager. Din orkester behöver dig! *peka*
Notera även att det är en orch i orchestra...
Jag själv är gammal klarinettist som under 9 år (4:an till slutet av gymnasiet) gladde (plågade?) världen med min musikaliska talang. Har till och med turnerat utomlands (faktiskt sant även om turnera knappast är rätt ordval ). Så vad lirar just du för instrument? Eller du kanske sjunger (i duschen räknas inte), eller är ljudtekniker, eller manager. Din orkester behöver dig! *peka*
Notera även att det är en orch i orchestra...