Det är det bara Dante som vet. Loggan som finns på Facebook har jag återanvänt i eBas hos Sverok, med andra ord har vet jag inte om det finns fler versioner eller inte.Bunny said:Finns föreningens logga tillgänglig i hög upplösning någonstans? Arrangör för Indierummet frågar.
Det är inga problem. Om någon bara kan peka mig till loggan fixar jag det.anth said:Kidnappar tråden för att ställa en liknande fråga.
Kan vi få WRNU-loggan överst i WRNU-forumet (så som i Fenix-, Kaleidoskop- och Rävsvans-forumen?
Föreningens loggaSpider Jerusalem said:Det är inga problem. Om någon bara kan peka mig till loggan fixar jag det.
Nöjd?anth said:Föreningens loggaSpider Jerusalem said:Det är inga problem. Om någon bara kan peka mig till loggan fixar jag det.
Du e en klippa.Spider Jerusalem said:Nöjd?
Mja, ligger något i det.Dante said:Nä, sådär kan det inte se ut.
Loggan är på tok för stor.
Tja, jag gillar den.Dante said:Sen är den ganska ful också. Jag vet -- för jag har gjort den.
Peka mig till en mindre och vackrare logga, jag ber dig snälla Herr Dante.Dante said:Nä, sådär kan det inte se ut.
Loggan är på tok för stor. Sen är den ganska ful också. Jag vet -- för jag har gjort den.
Fast jag behöver den, och i en bättre upplösning. Vi får piffa till den med lite bättre framförhållning framöver i så fall. Har du den, Dante, så tar jag tacksamt emot!Dante said:Nä, sådär kan det inte se ut.
Loggan är på tok för stor. Sen är den ganska ful också. Jag vet -- för jag har gjort den.