Christoffer
It's all pig.
Aha ni minmaxar för att få många likes!
Jag har en ledig vecka, o smidde medan järnet var varmt så jag inte behövde tänka på det senare. Vilket påminner mig, jag har en Neotech tråd att uppdatera...Fan vad snabba alla är. Visst var det väl ett par veckor kvar till slutet?
Jag bara skriver supersnabbt! Det är mitt enda försvar! (Jag hade dock totes gjort det för att min/maxa. Om jag tänkt på det )Aha ni minmaxar för att få många likes!
Så snygga symbolerJag avskyr ju engelska, men blev tvungen att skriva mitt bidrag på det förhatliga språket av fonetiska anledningar.
Three Wais of Wudang Shan
In the mists of Hunan, on the slopes of the shan, the Three Wise of Wudang hear wails in the night. Wails of fright, cries, loud, but out of sight. As they descend the slopes, clutching tight their staffs, they see the frightful sight of blood, the fresh corpses after a fight near the river. But all are dead. No, not quite! They can hear wailing of children, assailing their ears, a haunting cry like “Wai wai wai”. Among the corpses, three children catch their eyes, and after their ailing cries they name them all “Wai”s.
Har inte hunnit läsa den men måste säga att jag e impad på arbetet du har lagt ner på designenJag avskyr ju engelska, men blev tvungen att skriva mitt bidrag på det förhatliga språket av fonetiska anledningar.
Three Wais of Wudang Shan
In the mists of Hunan, on the slopes of the shan, the Three Wise of Wudang hear wails in the night. Wails of fright, cries, loud, but out of sight. As they descend the slopes, clutching tight their staffs, they see the frightful sight of blood, the fresh corpses after a fight near the river. But all are dead. No, not quite! They can hear wailing of children, assailing their ears, a haunting cry like “Wai wai wai”. Among the corpses, three children catch their eyes, and after their ailing cries they name them all “Wai”s.
Visst fan, de är från game-icons.net. Måste lägga in attribuering. Bleh.Så snygga symboler
Stiligt! En blir faktiskt rejält sugen att spela!!!Three Wais of Wudang Shan
Jag vet inte hur väl det fungerar, men jag är rätt nöjd med att ha fått in färdigheter, skada, svårighetsgrader, "ja, men"-resultat, dödsslag, hjälpslag, erfarenhet, en satsningsfunktion och tre olika karaktärsgestaltningsmekanismer i ett och samma tärningsslag utan siffervärden på rollpersonerna!Stiligt! En blir faktiskt rejält sugen att spela!!!
Yeah, sjukt snyggt! Och utöver det väldigt mycket stämning och känsla!!Jag vet inte hur väl det fungerar, men jag är rätt nöjd med att ha fått in färdigheter, skada, svårighetsgrader, "ja, men"-resultat, dödsslag, hjälpslag, erfarenhet, en satsningsfunktion och tre olika karaktärsgestaltningsmekanismer i ett och samma tärningsslag utan siffervärden på rollpersonerna!
Verkligen ett Mörk Borgigt äventyr! Supercoolt!Här är mitt bidrag, Monumentet, någon sorts intermezzo eller miniäventyr till MÖRK BORG. Låttexten till The Monument var väl kanske inte den bästa kakan att plocka russin ur till just detta projekt. Men det funkade!
Ja, medhåll! Väldigt coolt!Verkligen ett Mörk Borgigt äventyr! Supercoolt!
Är det inte en hel vecka kvar?!Ah, jag får kasta in handduken. Tyvärr
Verkligen ett Mörk Borgigt äventyr! Supercoolt!
Tack, vad snälla ni är!Ja, medhåll! Väldigt coolt!