Konrad Konvalj
Myrmidon
Säg att man inte haft tid att checkat in wurrnu på 2-3 månader och tänker göra det i morgon. Vad har en missat? Ge mig den mest episka infon!
1. Gå till Off Topic och läs.Konrad Konvalj;n187607 said:Säg att man inte haft tid att checkat in wurrnu på 2-3 månader och tänker göra det i morgon. Vad har en missat? Ge mig den mest episka infon!
Som Vimes sa: "...det gamla vanliga."anth;n187650 said:1. Gå till Off Topic och läs.
2. Gråt i ett par timmar.
3. Lova dig själv att aldrig mer gå till Off Topic.
Precis som Jocke säger är det intressantaste forumet just nu Kultur; med boktråd, mangatråd, serietråd, filmtråd och kranks episka GoT-tråd.Jocke;n187691 said:Det har kommit ett gäng fanzin (grottröj och mjölnir)
Krank och Anth har kollat på teve i olika trådar.
Jag har läst serier, Anth har läst manga.
Krille har kollat på alla Lone Wolf & cub filmerna.
Folk som backat Western har lite lugnat sig i att fråga när olika saker är klara, men inte helt.
Tre Solar försökte (förgäves) ta reda på vad Brödraskapet tror på.
Nån jag inte kommer ihåg namnet på, men som har Spooky - the thing what squeeks som profilbild spelar Svenska Kulter och det ser riktigt kul ut.
men vi har saknat en fantastisk tråd som alla blir berörda av, typ ska en spelare i min grupp få dra svärd från ryggen.
Nej, det ska dom inte!Jocke;n187691 said:men vi har saknat en fantastisk tråd som alla blir berörda av, typ ska en spelare i min grupp få dra svärd från ryggen.