God45
#PrayersForBahakan
Jag tänker köra en mini-kampanj som handlar om superhjältar under andra världskriget. Min huvud ide är att spelarna kommer spela genom samma händelser från tre olika perspektiv och därför få reda på olika information i varje scenario som sedan kommer leda in i ett fjärde avslutande scenario som utspelar sig lite senare och där de karaktärer som överlever under de tre första scenariona kommer vara med antingen som npc:er eller så kan vissa av dem komma tillbaks som spelarkaraktärer. Så jag behöver 4 ryska supersoldater, 4 amerikanska eller brittiska och 2 tyska. Eller, tja, jag har redan bestämt mig för att sno Der Flieger från Godlike så jag behöver bara 3 tyska.
Vad jag går för här är att krafter är fruktansvärda när de används för att döda människor. Om en superstark individ slå någon kommer handen gå rakt igenom dem som om de är gjorda av vått kartong. Väldigt mycket inspirerat av serien Uber:
Så har ni några bra idéer för supersoldater?
Vad jag går för här är att krafter är fruktansvärda när de används för att döda människor. Om en superstark individ slå någon kommer handen gå rakt igenom dem som om de är gjorda av vått kartong. Väldigt mycket inspirerat av serien Uber:
Så har ni några bra idéer för supersoldater?