Nekromanti www.rollspel.nu på GothCon

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln www.rollspel.nu på GothCon
9- 11 April går GothCon, Sveriges största och äldsta rollspelskonvent av stapeln i Göteborg.www.rollspel.nu kommer vara där, preliminärt på torget tillsammans med Fenix.Samtidigt så kommer IndieConatt arrangera independentspel från bl. a forumet.Bägge arrangemang satsar på att vara en knytpunkt för www.rollspel.nu -besökare att mötas, och ni är varmt välkommna till bägge två.Knappar och t-shirts kommer att finnas tillgängliga.Leta efter mer information om placering på konventet.

Gå till artikeln

Sodivra

Champion
Jepp, jag hoppas att vi får se er alla på GothCon, det är rätt många forumiter på väg, verkar det som?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag kommer att vara där och spelleda tre pass Västmark. Tack så mycket Krille! :gremsmile:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag kommer vara där

Jag kommer vara där och spelleda lite Strike Team: Luna och en del Dungeon of Doom. Pusha lite för Spelwebben. Sen blir det väl en del snacka skit och småspelande. :gremsmile:

Zaphod_UBBT

Swordsman
IndieCon på GothCon

REKLAM>

Jag tycker minsann att IndieCon verkar vara en ganska naturlig mötesplats på GothCon. Jag menar, enligt alla källor ska det ju vara konventets mysigaste arrangemang och så (läs mer här)!

Vad säger ni, ska vi säga att alla träffas på IndieCon (och kanske spelar varsitt pass av något gratis drop in-scenario också)?

/REKLAM>

Zap

Sodivra

Champion
Nja..

Det tycker nog faktiskt inte jag.

För om vi hade sådana förväntningar på oss skulle det inte vara lika kul.
Och om jag hade läst sådan hype (inget fel på den i sig, men vi har ju nämnt arrangemanget så jäkla många gånger nu, den här artikeln tänkte jag skulle vara den slutgiltiga) för något, så skulle jag börja tappa intresset.

Man Mountainman

Storsvagåret
Öh... har vi inte haft en sån här tråd redan? :gremshocked:

Jaja, jag kommer fortfarande att hålla i IndieCon. Inget nytt här, inte. :gremsmirk:

Sodivra

Champion
Har vi? Inte konstigt att jag känner mig tjatig..
Men det här är ju en kommentar på artikeln, och.. äh, du har rätt, vad b-igt..

Ulfgeir

Swashbuckler
Jag kommer i vanlig ordning hemsöka konventet. Så skall väl se om jag kan förirra mig upp till indiecon för att språka med forumiter. =^_^=

/Ulfgeir