utomjordingar!
nu skriver jag altså bara vad som ploppar upp i mitt huvud =o)
ehh.. ingen ploppar upp =o(
...mmm... öhh.. vänta lite..
underjordiska komplex som människorna bor i! jaaa.. typ, arkeologier eller millitära bunkrar.. och så gömmer sig alla människor där. eller nått..
ja! och så nån sorts motståndsrörelse (naturligtvis!) som kickar ner aliens och snor deras vapen och använder de mot aliensarna.. och så ska aliensarna bränna folks minnen..
näe.. ush vad kasst.. =o(
om ni sett världarnas krig så kanske det kan vara nått i stilen med det.. kanske lite uppblandat med terminator..
och dendär "nya" filmen som handlar om att det kommer massa utomjordingar till jorden och tar allihop som fångar och tvingar dem till massa arbete.. dödsläger! jaa!! vad kul! kanske kan man blanda upp dem slavbaserna i filmen som jag tidigare beskrev med terminator I's dödsläger..!?
men.. det verkar som om utomjordingarna i UFO enemy unknown är lite väl braiga (trotts att jag nästan kicka skiten ur dem.. tyvärr han jag aldrig klart, jag bytte dator =o/) kanske kan man göra så att de anfaller jorden av någon anledning som exempelvis att deras civilisation nästan gått under och de desperat måste hitta till en ny bostad.. och så åker de omkring.. och så åker de.. å så åker de.. å så åker de... å så hittar de jorden!! whee skriker alla utomjordingar då och anfaller jorden..
då har ju människorna kanske tillochmed en yttepytteliten chans att överleva och det kanske blir skojigare att spela..
varifrån kommer utomjordingarna? från en annan dimension? från en annan stjärnkonstellation eller kanske tillochmed från mars som i UFO?
detdär med att utomjordingarna tar över kroppar (konverterar dem) är lite trist.. de kan ju göra nått annat. odla fram virus å så till dem =o)
mja.. öhh.. vapen!
vilka vapen finns det? ni neotechare är ju så kåta på vapen.. =oP
sen tycker jag att det ska finnas nått skynet.. fast det är la bara för att jag precis läst massor om neurala nätverk! jaaa!
nu börjar min lektion! hejdå...
[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]