Nekromanti Yrken

Warent

Veteran
Hej!

Jo, jag anser att det finns lite för få yrken i v6
eller kanske inte för få men det skulle vara trevligt om det fanns några fler så att säga...

Kommer ni på riotminds släppa en modul om yrken eller liknande? det skulle iaf. jag uppskatta...

//Warent, Spanar efter insperationen....

PS. Ni gör ett bra jobb riotmind... DS.

Aerid

Veteran
Själv tycker jag att de som finns är fullt tillräckliga. De tar ju upp de största områdena. Och med de där extra yrkena som finns på Sveroks scenariobank kan man ju leva i flera år. Annars är det väl bara att göra något eget yrke, det är ju inte särskilt svårt.

Det som är synd tycker jag är att de olika yrkena har alldeles för få specialegenskaper. Håller just nu på med att sätta dit lite plus på lite färdigheter för att jämna ut de olika yrkena.

//Aerid - Som har fullt upp med sin underbara RP, den före detta soldaten Erik Riipa.

Hasse

Hero
Håller med vad aerid skrev, vill bara uppman dig själv fundera på vilken yrken det är som du saknar. Skriv sedan ned dem på ett papper och fundera på vilka av färdigheterna i färdighetskapitlet som skall vara yrkesfärdigheter för respektive nytt yrke du skrev ned som förslag. Skriv "rent" det hela och läs igenom det igen för att se om du är nöjd samt inte glömt något. Sedan är du klar.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd