Re: Jag vet, jag vet...
Mundanaboxen - the Real Atlasbox. Innehåller detaljerade kartor på alla Mundanas länder och områden, befolkningskartor som stämmer, klimatkartor som stämmer (!), en serie böcker om vardera 112 sidor varr som beskriver Mundanas alla länder, åtta specialäventyr (varav fem bildar en kampanj av gigantiska mått, 176 sidor långa böcker) på olika platser i Mundana, en massa rasböcker, tre specialböcker om andra plan, två språkböcker (en med mänskliga och en med icke-mänskliga språk) två extremt välskrivna romaner (en av en viss Ymir som utspelar sig i Alarinn med omnejd och en av Petter Nallo med högfrekvent Eonkänsla och mycket kragg), en bilderbok med en 80 sidor mästerverk, en specifik bok på 192 sidor lång bok som riktar in sig helt på vapenkulturer, berömda strider och extra mängder nya vapen och vapenfetischister, samt sist men inte minst ett schackvärde med fyra par pjäsuppsättningar - Jargien vs Mûhad, Thalamur vs Consaber, Alver vs Dvärgar samt Rauner vs Caserion. Som grädde på moset en triologi miljonfilmer som alla tre belönas med minst ett dussin Oscar.
Tog jag i? Nej, jag väntar mig verkligen det här, och jag blir besviken, väldigt besviken, om jag inte får allt detta.
(Alla som har bokstäverna "E", "O" eller "N" i sitt för- eller efternamn får dessutom boxen till det fina priset av 199:-.)
-Hjalle - hoppas!