Tänk er ett rollspel där man spelar zeppelinare. Inte besättning eller passagerare. Zeppelinare. Själva farkosten. Man flyger runt och utforskar världen, slåss mot andra zeppelinare, handlar med exotiska varor.
Tänk er vidare att zeppelinarna existerar i ett mytiskt 1960-tal, där psykedeliska drakar, flygande Bubblor, intelligenta moln av syra och hippies på tama regnbågar gör luftrummet osäkert även för den mest kaxiga zepp (som zeppelinarna kallar sig själva).
Tänk er också att det finns en konspiration av marklevande varelser -- "Vroms" -- som gör sitt yttersta för att sabba för zepparna. Deras mål är att ändra själva naturlagarna så att zepparna inte ska kunna flyga längre.
Kan du tänka er detta, så är du möjligen redo för ZEPP! -- ett kanskerollspel från Journalspel.
Tänk er vidare att zeppelinarna existerar i ett mytiskt 1960-tal, där psykedeliska drakar, flygande Bubblor, intelligenta moln av syra och hippies på tama regnbågar gör luftrummet osäkert även för den mest kaxiga zepp (som zeppelinarna kallar sig själva).
Tänk er också att det finns en konspiration av marklevande varelser -- "Vroms" -- som gör sitt yttersta för att sabba för zepparna. Deras mål är att ändra själva naturlagarna så att zepparna inte ska kunna flyga längre.
Kan du tänka er detta, så är du möjligen redo för ZEPP! -- ett kanskerollspel från Journalspel.