Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Jag var lite skeptisk till idén att plocka bort texten från framsidan. Och jag vet inte om jag gillar det fullt lika mycket, men det funkar definitivt. Nu när man får se med rygg och baksida och allting så ser det väldigt, väldigt bra ut.Måns;n168702 said:Jag är nästan helt säker på att det här blir hur bra som helst. Jag hade aldrig gått den här vägen utan er hjälp! Ovärderligt!
Så, får jag godkänt?
Inte samma "plocka upp på ren reflex när jag går förbi hyllan"-känsla, men om jag stod och kollade igenom hyllan skulle det där helt klart fånga mitt intresse.
Jo, du satte nog huvudet på spiken: The Road. Jag gillade storyn, misären, karaktärerna, skådisarna... men allt filmat grått och trist och dötråkigt. En skitbra film jag överhuvudtaget inte vill se en gång till.pappa;n168708 said:Det låter som ett miserabelt och hopplöst The Road-spel där allt är lönlöst och döende. Som jag skulle köpa och spela skiten ur! Different strokes.
Det här är en ren smaksak så klart, som du säger; different strokes. Jag förstår mest bara inte varför folk har så svårt att låta misären ha lite färg också.
Eller ta en not från Luc och göra den helt svartvit.