Nekromanti Zonernas skönhet

chrull

Stockholm Kartell
Jorges Bestiarium är det många som kallar den snyggaste monster-boken någonsin. eller kankse bara i sverige.

Glöm det.
Av vad jag kan se på de två uppslag som är släppta så kommer den platsen att snart övertas av någon annan. Zonernas Zoologi har inte bara det snyggaste namnet, den verkar ha de snyggaste bilderna och layouten också. (sorry dante :gremgrin:)

kolla bara:

Bunny

Crazy like a fool
Det här var INTE bra!

För nu måste jag tjata på min SL att vi ska lägga till ytterligare en Mutant-bok på köpelistan, där finns redan; Spelledarskärmen och Undergångens Arvtagare... vi kommer bli panka om Järnringen fortsätter i den här takten... jäklar vad sugen jag blev!

FAAN! *abstinensfrustration*

Foggmock

Myrmidon
*dräggel* [ANT]

Vill ha. Nu. Efter allt det andra som Akademibokhandeln är slöa med att ta in, typ SL-skärmen och så Mutantboken.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Skönt att se...

...att någon anstränger sig!

Snyggt... vill ha... nu... must be mine...

M.

Johan K

Gammal & dryg
Woohoo !!

Yikes !!!
Det där var ju mer än lovligt snygg ju !
Det är ju nästan så man vill köpa den, bara för att man vill se bilderna ju !

Ackerfors

Alas, your rapids!
Noterar på önskelistan...

...ett stycke Zonernas Zoologi. Eller kanske två... :gremsmile:

Nej, men det var faktiskt väldigt vackert, även om det kommer bli svårt för dem att göra en snyggare bild än den på Invisible Stalkern från Monstrous Manual. Den är den vackraste illustrationen jag sett i ett spel. Näst efter särskolan för Beholders från samma bok.

Hur som helst. Vackra bilder, vacker layout, bra spel. Vad kan gå fel?

Storuggla

Champion
Je le veux!

Det ser väligt bra ut. Snuskigt fint. Ack mitt arma konto!

Storuggla, zonstör

Minimoni

Homelander
Kommer att köpa!

Hallå!

Det blir väl så att jag köper även den här MUA modulen trots att jag inte spelar spelet. Har hittils köpt alla så det kanske vore dags att testa det :gremsmile:

Tzimisce som får beslutsångest av alla fina rollspel

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Det ser äckligt bra ut, jag hade hoppats att jag skulle slippa köpa den boken, men det går ju faktiskt inte . Den måste bli min!

Dr_Graevling

Veteran
I sanning, broder.

Ser förmökat bra ut, skulle man kunna säga. Känner hur det riktigt kittlar min "måste-ha"-nerv.

Staffan

Myrmidon
Hmm. Den hamnar nog tvåa på min lista över rollspelsprylar jag ska köpa när jag får råd. Etta hamnar Exalted: Sidereals som kommer i dagarna.

Förresten, någon som vet om ZZ innehåller landhajar?

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Är landhajen utdöd?

Förresten, någon som vet om ZZ innehåller landhajar?
Jag gissar att Landhajen har ersatts av Kolkmalen. Den är av ungefär samma storlek och angriper på ungefär samma sätt, men man slipper fundera över hur den egentligen gör när den "glider fram genom lös jord och mylla".

Jag beställde förresten ZZ idag, tillsammans med "Rebellen & Överlevaren", eftersom jag tröttnat på att vänta på att Tradition i Linköping ska få in den.

/tobias

chrull

Stockholm Kartell
Re: Är landhajen utdöd?

jo jag tror det är vad de sagt. om landhajen alltså.

Jag träffade Fredrik från järnringen igår, och han sa att ZZ är det bästa de gjort. HAn lovar att texten ska vara lika bra rakt igenom, och att den verkligen ska vara bra :gremsmile:

Sen kom han visserligen med dåliga nyheter också, men de bör dyka upp här snart, så ni får vänta :gremfrown: :gremfrown:

chrull - fick R&Ö igår. recension så snabbt jag hinner.

Staffan

Myrmidon
Re: Är landhajen utdöd?

Men... men... utan landhajar är det ju inget RIKTIGT Mutant, juh! Kolkmalar är ju inte alls lika coola, då de är mer "fällanvändare" än "jägare". Du vet ju inte att kolkmalen är där förrän du trillar ner i dess kolk, men du kan se landhajens fena på avstånd, och höra hur den rytmiska musiken blir mer påträngande...
<font size="1">dumdum</font size><font size="2">dumdum</font size><font size="3">dumdum</font size><font size="4">dumdum</font size>

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Just som jag sagt till mig själv att jag ska spara pengar som en förnuftig människa dyker sånt här upp. Den enda utvägen från det här blir ju att övertala den minst snåla av mina spelare att köpa den. Jag menar, jag gav ju honom ELRIC!, så han måste väl förbarma sig över mig...

Nightowl

Champion
Fler landhajar åt folket!

Och när vi ändå är i farten, tebaks med luftmurenorna också!
:gremmad:

Erik, tycker folk som kan acceptera 'Skapa Magnetism' och 'Silverskinn' hos sina rollpersoner borde kunna acceptera telekinetiska hajar...

Troberg

Sinister eater
Re: Fler landhajar åt folket!

Och när vi ändå är i farten, tebaks med luftmurenorna också!
Vilket genom en underlig assosiationskedja ger mig en ide! Vattenlemurer!