Zorbeltuss
Hero
Jag misstänker att Troberg återvänder är mycket större händelse än min, men nu är inte jag här för att jämföra, jag beslutade att avlägsna mig från platsen hastigt och kvickt för något år sedan eller så, nu är jag dock mer klarsynt än vad jag var då, jag kan se att jag begav mig på ett ganska plumpt sätt och vill be om ursäkt både till Ledning och till Användare, jag hoppas att jag ska vara mer stabil i framtiden.
Här är även mailet jag bad om att få komma tillbaka i för kuriosa och för att veta att jag uppriktigt ber om ursäkt till hela forumet och inte bara till en del av det.
/Zorbeltuss som också tycker det är härligt att se Troberg tillbaka och gärna slipper vara sist likt han slapp vara först i återtågsvågen
Här är även mailet jag bad om att få komma tillbaka i för kuriosa och för att veta att jag uppriktigt ber om ursäkt till hela forumet och inte bara till en del av det.
Mitt konto hade emellertid blivit borttaget men Dante skulle höra sig för om det gick att koppla mina gammla inlägg till mitt nya konto, så eventuellt kan ni innom kort se vilken mupp jag är.Jag användare Zorbeltuss beslutade för något år sedan att jag inte mera ville vara en del av rollspel.nu's gemenskap delvis av personliga själ men även pga hur stämningen var på forumet under den perioden;
jag har under ett halvår kännt ett sug efter att diskutera rollspel och för två veckor sen tyckte Arvidos att jag skulle komma tillbaka, jag började småglutta litet först och märkte att stämningen var underbar, men inte nog med det, Troberg har bett andra med frånvaro att återvända.
Så nu sitter jag här, lite fundersam, jag minns att jag ville ta bort mitt konto helt men krank övertygade mig om att göra en avstängning av kontot, något som jag nu hoppas har gjorts och jag tackar nått enormt för den övertygan.
Sedan vill jag be om ursäkt både till er i redaktionen och de övriga medlemmarna i forumet för mitt plumpa avtåg och hoppas med eran välsignese få sprida denna ursäkt till övriga medlemmar också.
/Zorbeltuss (även känd som Evert i vissa kretsar)
/Zorbeltuss som också tycker det är härligt att se Troberg tillbaka och gärna slipper vara sist likt han slapp vara först i återtågsvågen