Draokdodir
Veteran
Kan man tex ha Två spelare i en spelgrupp som spelar två rollpersoner var... eller?
Nu vet jag inte om det kom fram så tydligt, men mitt inlägg var ett skämt. Skämtet var på hans bekostnad som hade skrivit inlägget (ja, jag är låg ibland), och hade inget att göra med vår spelgrupp. Vi tillåter inte spelbara minotaurer hos oss.Weyy! Minosar som gycklare och magiker. Gycklare skulle väl kunna funka men magiker? Minosar kan ju inte använda magi i vanliga fall. Det var en del nya grepp.
Var det förresten inte ni som hade en lillsyrra som ville vara med? I så fall är det bara kasta in henne med de figurer ni spelar
Aha! Där fick du mig allt.Nu vet jag inte om det kom fram så tydligt, men mitt inlägg var ett skämt. Skämtet var på hans bekostnad som hade skrivit inlägget (ja, jag är låg ibland), och hade inget att göra med vår spelgrupp. Vi tillåter inte spelbara minotaurer hos oss.
Vi har haft med en minotaur en gång. Det räckte bra till.Dock tror jag ni missar något när ni inte har spelbara Minosar. De kan bli riktigt trevliga figurer.