Vad är det för bilder som du har använt då? Är det mästermålarna™ themselfes, eller? Maila över äventyret till mig så kan jag antingen lägga upp det någonstans på min hemsida så att du kan länka därifrån, skicka över en "nybörjarkurs" i HTML till dig (skriven av mig själv i punktform), rita egna bilder som förslag (kan bara rita porträtt/ansiktsbilder) eller något annat.. Vi kan maila/PM:a om det.. Oroa dig inte för att kunna lära dig knacka HTML.. Det är hur enkelt som helst att lära sig och hur behändigt som helst att kunna (t.ex. på rollspelsforum)..
Btw, om man bryter mot upphovsrätten så kan man få betala vite eller få upp till 6 månaders fängelse (har jag för mig).. En risk jag kan ta på mig när det gäller saker som ligger på nätet.. Jag har alltid snott material och bilder (i mindre skala) och aldrig har någon mailat/kontakat mig och klagat.. Två av mina större hemsidor består av 90-95% snott material..
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som låter var och en få bestämma vilka ovan nämnda mästermålarna är