formulär
Det där skrev jag givetvis i förhoppning om att ni ska kunan åstakomma något någon dag.
/Ceram, som har sitt fulländade formulär nästan färdigt i huvudet men inte kan göra det eftersom han saknar datakunskapen som krävs.
Anledningen till att jag inte använder dessa (typ2 som finns i min dator) är kontaktutrymmet. Det är alldeles för litet för mig eftersom mina spelare får dras med helsidor med exeltabell för kontakter. Det är onödigt i vissa fall fast på några adelskarraktärer har jag fått plocka fram ett extra för att rymma släkten. Jag har givetvis en liten husregel som ger fler kontakter också. Givetvis funkar det med en halv sida också men sex rader för kontakter håller inte för mig.Knåpa ihop formulär? Tja, det är en tanke. Jag gillar ju Åkes (eller vem det nu är som har gjort dem) rollformulär skarpt, men de hade varit skoj om de var anpassade till t ex de nya stridskonstreglerna.
Jag ska nog hugga tag i Eleas nån dag och se om vi kan åstadkomma något...
Det där skrev jag givetvis i förhoppning om att ni ska kunan åstakomma något någon dag.
Jo det där spökar lite för mig också...Å andra sidan så verkar ju Eon 3 vara på väg ut med rejäla revideringar, så det kanske är på sin plats att vänta till sefter att de har kommit ut. Så man slipper göra om det.
/Ceram, som har sitt fulländade formulär nästan färdigt i huvudet men inte kan göra det eftersom han saknar datakunskapen som krävs.