Mogger
Hipsteranka
Tröde är endigt
Fattar fortfarande inte. Tanken med "öde" är att belöna spelare för att de överlever de utmaningar de ställs inför för att få det lättare att överleva framtida problem. Så funkar det i de spel där inte öde är ett storyincitament.
Hur det hänger ihop med en "knas-rolig simulationistisk kostym" förstår jag inte. Jag förstår inte ens vad det är för något.
Men det vore intressant att veta hur du tänker. Kan spelets miljö göra samma sak menar du?
Fattar fortfarande inte. Tanken med "öde" är att belöna spelare för att de överlever de utmaningar de ställs inför för att få det lättare att överleva framtida problem. Så funkar det i de spel där inte öde är ett storyincitament.
Hur det hänger ihop med en "knas-rolig simulationistisk kostym" förstår jag inte. Jag förstår inte ens vad det är för något.
Men det vore intressant att veta hur du tänker. Kan spelets miljö göra samma sak menar du?