"
Anledningen till att jag startade en ny tråd var ju för att se vilka önskemål som fortfarande var aktuella, så har du skrivit önskemål tidigare och de fortfarande gäller så duger en länk gott och väl."
Ah, ok.. Nu kommer väl mina förslag som jag fått söka efter.. Ett tips för er som bannat er själva för att glömt alla förslag kan jag tipsa om
tråden som
Mogge skapade förra året.. Jag hade glömt en del av mina egna ytterst snillrika förslag..
<big>
Underlättar surfandet</big>
Om man editerar ett inlägg så vore det trevligt om man slapp klicka på "Ändra inlägg" bara för att ta bort en bifogad filen eller ladda upp en ny, utan att den möjligheten finns redan på den första sidan man besöker..
<big>
Texten i inlägget som man svarar på hänger med varje gång man förhandsgranskar.. Jag förstår inte varför det ska försvinna efter första förhandsgranskningen..
<big>
HTML i PM.. Vore nicigt, eftersom man ändå kan ha med det i vanliga inlägg..
<big>
Det har tillkommit "Sök profiler" på Sök-sidan.. "Sök filer" borde även finnas där..
<big>
Vore snyggt </big>
När man förhandsgranskar så vore det bra om texten i en tabell som är lika bred som det slutgiltiga inlägget.. Som det är nu så är tabellen bredare i förhandsgranskningen, vilket sabbar lite om man vill ha med en bild som en schysst layout..
<big>
Vore snyggt </big>
Alla dubbla radbrytningar som man har i en text som finns i [citat]-taggen tas bort.. Det skulle underlätta om man liks0m fixade till det så att den texten uppförde sig som texten i det övriga inlägget..
<big>
Onödigt, men trevligt</big>
Möjlighet att göra sitt eget skin.. Man ska kunna spara det så att andra kommer åt det.. Kanske, när man väljer andras skin, så ser man hur många som använder det.. Man kan max spara ett skin per användare (för att hindra att det dyker upp en massa dussinskins överallt).. Färger och fonter är det som man borde kunna ändra på.. Nu kanske sådant redan finns, så då får jag väl skämmas för att jag inte varit mer uppmärksam..
<big>
Onödigt, men trevligt</big>
Att man kan begränsa sökningarna genom att säga vilket år som inläggen ska ha skrivits.. Det vore skitpraktiskt om jag ibland kunde söka mellan exempelvis år 2002 och 2003 när jag vet att inlägget är gammalt..
<big>
Övrigt</big>
Jag vet inte om ni har tänkt på det men man behöver bara fylla i hälften utav sina profiluppgifter för att man ska få "fullt utslag" på den här blåa saken under våra namn.. De uppgifter som tillkom som utökningar i profilen under
förra året tas inte med i beräkningen..
/
Han som tycker sin "Vore snyggt"-punkt är den som är viktigast (i detta inlägg)