Ja alltså, jag har varit lite inne på det, det är ju "as written" korrekt som jag läser det.De har sex attacker. Det är great!
Ja att slå alltihop på en gång är nog ett måste för att det inte ska ta för alltid!Ja alltså, jag har varit lite inne på det, det är ju "as written" korrekt som jag läser det.
...samtidigt som jag också tänker som Ranger, alternativt att snabbskytte bara kan appliceras på en stridshandling och den andra blir vanlig, så totti 4 attacker.
Jag ska nog testa lite hur det står sig mot övriga effektivitet och kanske vad hanteringstiden på sex attacker blir (kanske ställa krav på sex T20 i olika färger med matchande skadetärningar så att allt kan slås i ett slag).
Å andra sidan är det väl en gång per scen = per strid, så det tar väl inte så stor plats ändå.Ja att slå alltihop på en gång är nog ett måste för att det inte ska ta för alltid!
Alla ursäkter att rulla två nävar fyllda med tärningar är bra ursäkter!Å andra sidan är det väl en gång per scen = per strid, så det tar väl inte så stor plats ändå.
Ja, det är ju det, risken är att alla strider tar slut i en smäll men det kanske kan vara ok att någon får gå nova då och då. Och jag kan ju alltid visa sten efter att jag sett sax och skapa utdragna strider med förstärkningar och såÅ andra sidan är det väl en gång per scen = per strid, så det tar väl inte så stor plats ändå.