Nekromanti Översättningar

Gardener

Champion
Har bytt till "Skrivet av" nu. Fast det ändras inte i gamla inlägg om jag inte skapar om dom, vilket tar en sjuhelsikes tid. Tänkte göra det först när lite fler märkningar har fixats till.

Rickard

Urverk speldesign
Det är fel formulering på ändringstexten när man skriver varför man ändrar texten.

Det skulle kunna vara "Orsak till ändring" eller "Förklaring" (av sammanhanget förstår man vad som menas) eller liknande istället.

/Han som först tänkte att det bara var en särskrivning

Attachments

G

Guest

Guest
Du användare 262 av 1000 tillåtna tecken.
När man editerar sin signatur låter inte så bra, hade det varit något annat tilfälle jag sett det hade jag verkligen undrat vad som menades.

/Zorbeltuss

Pilzefrau

hon/henne
När man ska skicka ett PM står det i headern på webbläsarfönstret "Skicka ett PM [Forumit]" vilket låter som ett översättnings fel från "Send [Forunit] a PM". "Skicka ett PM till" låter bättre.

Rickard

Urverk speldesign
I den här menyn ovanför inläggsrutan som jag sitter och skriver i just nu så finns det två fel i tool-tipsen som ploppar fram när man för muspekaren över knapparna.

"Skapa en link till en webbplats" (det står "länk" på knappen bredvid)

Brädgården har ingen tool-tip alls.

"Ändra typsnit"

Sedan borde givetvis "smilies" heta gladisar. :gremsmile:

/Han som trodde att det hette smileys, men antal Google-träffar sade annorlunda

Pilzefrau

hon/henne
I "inloggade"-fönstret finns aktiviteten "läser en användare profil". Borde antingen stå "användarprofil" eller "användares profil".

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Om man försöker söka på nåt som längra bort än ett år så får man följande meddelande. Världens petitess egentligen. :gremblush:

"Valt datumomfång är för stort. Största datumomfånget du kan söka inom är 1 year"

Gardener

Champion
mysko... den borde ju hämta årinformationen från språkfilen som allt annat. Ska försöka åtgärda det.

Rickard

Urverk speldesign
Under inloggade så står det "admin" i rött. Det borde väl vara "redaktör"?

/Han som inte orkat säga något förrän nu