Hans E Magnusson
CAPS LOCK
Re: Tillägg
däremot på nått mindre forum så skulle jag nog tycka att det skulle kännas helt ok och att "de tunga" mer skulle komma in med bra tips efter deras stora erfarenhet
Allt det här är bara min känsla och jag kan mycket väl tänka mig att jag har helt fel men det kan vara nått att ta i beaktande
Näe jag tycker inte att de tunga forumiterna är nått problem, men att så olika slags trådar ska samsas i samma forum kanske är ett problem, jag själv skulle ha svårt att starta en tvåhandssvärdsskade tråd där,den skulle kännas så trivial, ligger nog mest hos mig men så känns det.Det låter mer som om du tycker att de tunga forumiterna med många inlägg och djupa tankar är ett problem än antalet forum och dem kommer du inte undan genom att ha fler forum. Just Rising och Krille dyker ju upp lite varstans och även de mindre forumen hade lokala storheter med många inlägg.
Om det däremot är så mycket aktivitet på Rollspelsforumet att trådar drunknar så kan vi diskutera en uppdelning, men där tycker jag inte att vi är än och det är inte rollspelsspecifika trådar som är mest vanligt förekommande heller.
däremot på nått mindre forum så skulle jag nog tycka att det skulle kännas helt ok och att "de tunga" mer skulle komma in med bra tips efter deras stora erfarenhet
Allt det här är bara min känsla och jag kan mycket väl tänka mig att jag har helt fel men det kan vara nått att ta i beaktande