Frågan är: kan man dra dem från ryggen?kroksablar och raka arabiska svärd är jag nöjd.
NU fokuserar diskussionen ÄNTLIGEN på det väsentliga!Frågan är: kan man dra dem från ryggen?
If you dual wield the ducks they can each dual wield in turn. 4 attacks per turn.Jag drar alltid min anka från ryggen.
Jag gillar ankor, i serietidningar och i tecknade serier.Visst är det du som ogillar ankorna? Jag tror att du därmed har gett dem en högst oväntad renässans... Ditt forumnamn har nog också bidragit - en Conan som är riktigt arg på de små och löjliga ankorna... Du har onekligen gjort åtminstone mig riktigt sugen på att göra mer av ankorna. Det var ju också jag som, faktiskt på fullt allvar, föreslog ett Drakar och Demoner Anka.
Ankligen!NU fokuserar diskussionen ÄNTLIGEN på det väsentliga!
Nä jag gillar genuint ankor. Resten av all skit som det här forumet gillar som post modern dekonstruktion av tolkien , inkluderande trans orcher och queer alver i DnD , afrocentrisk fantasy , senistivity readers , trigger warnings i rollspel , och annat trams är jag totalt ointresserad av men ankor det är fina grejer det.Är helt säker på att det är av samma skäl det vurmas så för ankor på detta forum.
Jag håller med - ankor är mums.Nä jag gillar genuint ankor. Resten av all skit som det här forumet gillar som post modern dekonstruktion av tolkien , inkluderande trans orcher och queer alver i DnD , afrocentrisk fantasy , senistivity readers , trigger warnings i rollspel , och annat trams är jag totalt ointresserad av men ankor det är fina grejer det.
Du tror inte att det är så enkelt att folk tycker att det är roligt att du, den store barbaren, blir så arg? Man får lust att bara utbrista i ett hest... kvack?!Jag gillar ankor, i serietidningar och i tecknade serier.
Jag gillar dem inte i medeltida tolkienska fantasysettingar. Har förstått att vissa blir kränkta av att någon yttrar en så icke-inkluderande åsikt.
Det här är väl ett väldigt brett påstående. Det finns delar av forumet som uppskattar det, liksom det finns en minst lika högljudd grupp på andra sidan som inte gillar det. Känns inte helt fräscht att säga att det är forumet som står upp för det.Nä jag gillar genuint ankor. Resten av all skit som det här forumet gillar som post modern dekonstruktion av tolkien , inkluderande trans orcher och queer alver i DnD , afrocentrisk fantasy , senistivity readers , trigger warnings i rollspel , och annat trams är jag totalt ointresserad av men ankor det är fina grejer det.
Ankor och Demoner? Drakar och Ankor? Ankornas Tid? Kopparhavets Ankor?[...] Drakar och Demoner Anka. Jag har inte sett något annat förslag här inne som jag tycker toppar det.
Har nog att göra med att man så väldigt gärna vill att något ska blir bra, att man blir förbannad på allt och alla som påpekar att det kan förhålla sig på annat sätt. Man lever hellre på hoppet eller i villfarelsen.Om ens pepp på att spel eller serie går över för att alla inte höjer spelet eller serien till skyarna och sjunger kumbaya medans man drar en grupprunk i lycklig konsensus så var nog ens pepp inte särdeles stark ändå .
Jag bildar min egen uppfattning om saker och ting och den låter jag inte påverkas eller influeras av andra individer eller deras åsikter eller vad som anses vara RÄTT åsikter att ha för stunden .Har nog att göra med att man så väldigt gärna vill att något ska blir bra, att man blir förbannad på allt och alla som påpekar att det kan förhålla sig på annat sätt. Man lever hellre på hoppet eller i villfarelsen.
Eh... Det var mycket du avfärdar på ett bräde där. Har du läst postmodern teori på riktigt eller har du mer bara tagit del av sådant som de som inte gillar detta paradigm tycker? Jag tycker inte att all postmodernism är bra, men det är det är i mina ögon oklokt att kategoriskt avfärda ett så rymligt begrepp.Nä jag gillar genuint ankor. Resten av all skit som det här forumet gillar som post modern dekonstruktion av tolkien , inkluderande trans orcher och queer alver i DnD , afrocentrisk fantasy , senistivity readers , trigger warnings i rollspel , och annat trams är jag totalt ointresserad av men ankor det är fina grejer det.
Där har du en hel drös nya, sexiga varumärken. Lägg till Peking-anka, så är vi många som blir hungriga också.Ankor och Demoner? Drakar och Ankor? Ankornas Tid? Kopparhavets Ankor?
Snygg anka, men det var mest den grillade varianten jag tänkte på. Matdags här!