TomasFriaLigan
Ligist
Japp!Vi får alltså nio (kortare?) äventyr och en by som det ser ut nu (stretch goals) i boxen?
Japp!Vi får alltså nio (kortare?) äventyr och en by som det ser ut nu (stretch goals) i boxen?
Fick du bara 1 mail ?Får ett mail om att det bara är 48 timmar kvar att backa.
Kollar in på Kickstartern - den verkar verkligen tycka att jag borde...
View attachment 9927
Det är svårt att ha för många tärningar. Man sparar ju alltid lite tid när man inte behöver skicka runt dem mellan varandra under spel.Fråga till er veteraner, är ett extra dice-set hjälpsamt?
Tack för svar.Det är svårt att ha för många tärningar. Man sparar ju alltid lite tid när man inte behöver skicka runt dem mellan varandra under spel.
Eftersom du uttryckligen riktade dig till veteraner så blir nog frågan nej. Vilken spelveteran värd namnet har inte en mängd tärningar motsvarande en rågad skokartong sedan tidigare?Fråga till er veteraner, är ett extra dice-set hjälpsamt?
Jo, men det är verkligen inget större hinder att samsas om två set om det kniper. Ett åt SL och ett åt spelarna.Tack för svar.
Säg att man ska spela SL + 3-4 spelare, gissar att optimalt skulle vara att varje spelare ha sina egna tärningar?
Alla i tillsammans i en lång strumpa? 1T6+1 i skada.Jag hittade fem stycken t20s i strumplådan igår. Sån är jag
Mer rimligt är väl att de gör 5T20 i skada. Bokstavligen!Alla i tillsammans i en lång strumpa? 1T6+1 i skada.
Tyvärr var de i plast som vapen betraktat skulle det inte resultera i någon som helst skada om inte en tärning smet ut och träffade ögatAlla i tillsammans i en lång strumpa? 1T6+1 i skada.
Jag hade sett det som ett absolut minimumTack för svar.
Säg att man ska spela SL + 3-4 spelare, gissar att optimalt skulle vara att varje spelare ha sina egna tärningar?