Re: Rollbesätt vrållådan som... Azumanga Daioh!
"
Minamo 'Nyamo' Kurosawa /.../ och är en sådan där präktig typ man kan lita på..."
Varför får jag alltid googla för när du ger mig roller?
Du fångade väl min forumspersonlighet rätt väl.
För att inte göra inlägget helt ensamt menlöst så hjälper jag till genom att....
<div style="margin-left: 3em; padding: 1em; border: solid 1px; border-right: solid 3px; border-bottom: solid 3px; width: 26em">
[SIZE=1.5em; font-style: italic]Rollbesätta forumet som...[/i]
[SIZE=2em; font-weight: bold; position: relative; left: 1.5em; top: -0.3em]Fullmetal Alchemist![/]
<table cellspacing="0" style="width: 23em; margin-left: 2em; border: solid 1px #000000;"><tr><td bgcolor="#b0b0b0">[SIZE=0.8em; text-transform: uppercase]Edward Elric[/X</td></tr><tr><td>
Insignia - Det känns mest rätt (och båda är korta).</td></tr><tr><td bgcolor="#b0b0b0"><span style="float: right; font-size: 0.8em; text-transform: uppercase;">Alphonse Elric</span></td></tr><tr><td><span style="float:right">
Hjalle - Snäll och förståndig.</span></td></tr><tr><td bgcolor="#b0b0b0">[SIZE=0.8em; text-transform: uppercase]Winry Rockbell[/X]i/td></tr><tr><td>
Mask - Den tekniska makaren. Har ett viss band till Edward.</td></tr><tr><td bgcolor="#b0b0b0"><span style="float: right; font-size: 0.8em; text-transform: uppercase;">Izumi Curtis</span></td></tr><tr><td><span style="float:right">
Herr Nils - lär ut genom våld. Ingen pardon.</span></td></tr><tr><td bgcolor="#b0b0b0">[SIZE=0.8em; text-transform: uppercase]Dante[/X]i/td></tr><tr><td>
Dante - Har ett hus.</td></tr><tr><td bgcolor="#b0b0b0"><span style="float: right; font-size: 0.8em; text-transform: uppercase;">"Riza" Elizabeth Hawkeye</span></td></tr><tr><td><span style="float:right">
Rising - Beskyddande, säger när folk gjort fel, träffsäker och hade i alla fall förut en hund i sin närhet.</span></td></tr><tr><td bgcolor="#b0b0b0">[SIZE=0.8em; text-transform: uppercase]Jean Havoc[/X]i/td></tr><tr><td>
Muggas - Otur med kvinns. Rädd för en muskelbrud.</td></tr><tr><td bgcolor="#b0b0b0"><span style="float: right; font-size: 0.8em; text-transform: uppercase;">Alex Louis Armstrong</span></td></tr><tr><td><span style="float:right">
Vulf - Kraftig och kan teckna. Känslosam, trots den stora ytan.</span></td></tr><tr><td bgcolor="#b0b0b0">[SIZE=0.8em; text-transform: uppercase]Mars (Maes) Hughes[/X]i/td></tr><tr><td>
Basenanji - virriga budskap fyllda av intensiva känslor.</td></tr><tr><td bgcolor="#b0b0b0"><span style="float: right; font-size: 0.8em; text-transform: uppercase;">Maria Ross</span></td></tr><tr><td><span style="float:right">
Magoo - moderliga instinkter.</span></td></tr><tr><td bgcolor="#b0b0b0">[SIZE=0.8em; text-transform: uppercase]Kain Fuery[/X]i/td></tr><tr><td>
Feuflux - gillar inte när folk välter kor.</td></tr><tr><td bgcolor="#b0b0b0"><span style="float: right; font-size: 0.8em; text-transform: uppercase;">Basque Gran</span></td></tr><tr><td><span style="float:right">
Gardener - finns, men ändå inte (referens - mangan) och är vääldigt kraftfull.</span></td></tr><tr><td bgcolor="#b0b0b0">[SIZE=0.8em; text-transform: uppercase]Sheska[/X]i/td></tr><tr><td>
Jag själv - då jag minns alla fucking trådar.</td></tr><tr><td bgcolor="#b0b0b0"><span style="float: right; font-size: 0.8em; text-transform: uppercase;">Gluttony</span></td></tr><tr><td><span style="float:right">
Forumet - slukar tid.</span></td></tr><tr><td bgcolor="#b0b0b0">[SIZE=0.8em; text-transform: uppercase]Envy[/X]i/td></tr><tr><td>
w176 - Massor av skepnader och gillar att bli kallad monster.</td></tr></table>
</div>
Äh, det får räcka. Jag är hungrig.
Wikipedia: Fullmetal Alchemist - huvudkaraktärerna
Wikipedia: Fullmetal Alchemist - militären
Wikipedia: Fullmetal Alchemist - homonkulus
/
Han som inte glömt någon karaktär, utan tog inte med den för att han helt enkelt inte hittade någon lämplig forumit