Skarpskytten
Ödestyngd världsvandrare
Jag tror ändå att de hade kunnat göra ännu snyggare. Men de är imponerande välgjorde för sin tid.
Det är ironiskt menat, på ganska många plan ...Ond bråd död said:Och du väljer namnet "skarpskytten".
Jepp, jag tänker också på de snygga analoga effekterna i Independence Day.Arfert said:De första Star Wars var snygga för att de INTE hade modern teknologi... utan fick bygga modeller och sånt. Analogt är ofta snyggast.
Jag med.Storuggla said:3D, nej tack.
Jag tycker det är ok....Lu-kaazh said:Hejsan alla forumiter.
så få gillar det.
//Lukas
Ungefär min reaktion på tråden också =)Storuggla said:Trots att det visat sig att jag inte är ensam i att ogilla 3D, så känner jag mig väldigt.... gubbe när jag läser den här tråden. "3D? Vad ska det vara till för? Hämta Werthers Original så ska jag berätta för dig hur vi tittade på film på min tid!"
Jepp. Taxijaktsscenen i Peter Jacksons King Kong såg inte alls bra ut. Den var alltför stiliserad, alltför animerad för att kännas spännande.Ond bråd död said:Det är som den där filmen Bullit, eller vad den heter. Biljaktscenen där är så mkt coolare än CGI grejerna idag. Antagligen för att den lyfts fram så mkt mer eftrsom de själva tyckte den var supercool. CGI tenderar att hanteras lite för slentrianmässig.t