Basenanji
Postd20modernist
Re: Lukas och krank. Del:2
Först – innan jag glömmer det:
Anthraxus, dina listor är super och du är precis så noggrann man kan önska sig! Keep it up!
Lukas, sorry om du känner dig hårt jagad av mig. Du får komma ihåg att det är ett spel.
---
Sedan:
1) Jag tycker inte att vi ska släppa pressen på Zebulon riktigt än. Han kan ge oss mer.
2) Lukas, om du läser Vicotniks poster lite mer noggrant kan du se att han vid flera tillfällen faktiskt varnar för att avslöja tex förmågor.
Kolla inlägg #703106 tex där Vicotnik bl a säger så här:
Ser du min poäng?
Först – innan jag glömmer det:
Anthraxus, dina listor är super och du är precis så noggrann man kan önska sig! Keep it up!
Lukas, sorry om du känner dig hårt jagad av mig. Du får komma ihåg att det är ett spel.
---
Sedan:
1) Jag tycker inte att vi ska släppa pressen på Zebulon riktigt än. Han kan ge oss mer.
2) Lukas, om du läser Vicotniks poster lite mer noggrant kan du se att han vid flera tillfällen faktiskt varnar för att avslöja tex förmågor.
Kolla inlägg #703106 tex där Vicotnik bl a säger så här:
Nej, dina misstankar mot Vicotnik är nog bara paranoia och det ser lite konstigt ut att du så snabbt blir paranoid över så lite.Vicotnik) said:Förmågorna bör vi hålla tyst om, att gå ut och avslöja sina förmågor även fast de är svaga eller passiva ger bara banditerna ett övertag i letandet efter viktiga roller, dessa roller vill vi helst ha dolda så länge som möjligt. Att tänka på när det kommer till förmågor är att är man på väg att åka ut, det vill säga att drevet som går mot en inte kommer hinna ändra riktning så ska man gå ut med den information man har. Tänk dock på att inte citera pm'et man fått av Feuflux, då det är emot reglerna.
Ser du min poäng?