När jag köpte nya Drakar slog en sak mig genast.... spelets miljö flörtar med de äldre medans reglerna är till för de yngre.... så anningen besviken men med hopp om framtiden la jag spelet på hyllan tills det skulle komma ut mer material... nu har Vildhjarta kommit utt och allt jag kan säga är: FY FAN VAD DÅLIGT. Vist delar av miljön är underbar, konceptet med skogar förhöjs... men man kan inte blunda för konstruktionen.... det var nog ett av de sämre uppbygda äventyr jag sätt. Slumptabbeler hade väll alla räknat med att de skulle dö ut men vissa ger sig visst inte... konstruktion med dess misch-masch och ologiska uppbygnad skulle tom få stora delar av ADD världen att känna sig pinsam. Den enda riktiga skillnaden mellan vildhjarta och en ADD dungeon är att vildhjarta är en skog. Nej man kan bara sucka. Riotminds har utan tvekan de bästa fantasy illustrationerna jag sett, enorm känlsa för sitt estetiska bildspråk, en vacker känsla för sin värld men ingen förmåga att skriva äventyr eller regler.... suck.... ja man får väll arbeta om allt...... för delar är så ljuvliga att de måste användas.... någon annan stans.... tyvärr.
And
And