Andersson
Hero
Sju porträtt av Elvira Wallin blir än mer psykedeliskt när man smygspelar varulv parallellt.Haha, sitter du vid mobilen när ni spelar rollspel? <3 (grönande!)
Sju porträtt av Elvira Wallin blir än mer psykedeliskt när man smygspelar varulv parallellt.Haha, sitter du vid mobilen när ni spelar rollspel? <3 (grönande!)
Ändra till att vakta förrådet och ladda om då please, eller om Andersson kan slita sig från rollspelet och hjälpa mig hålla fortet i förrådet istället. Bara ni inte båda vill ladda om sentey.Sitter i bilen:
Jag har PMat Fjodde att jag går till Förrådet å laddar Sentryn- detta har jag skrivit till alla minst 2 ggr
Det har vi hela R2 på oss att ordna, men han är som sagt fortfarande väktare som inte är motcöaimaf.
Sidd bekräfta att du byter till att ladda om ditt gevär istället gör sentry.Ok nu när drevet svalnat så är det ju läge för ”den riktige” att gå ut!
Om det finns
Andersson har inte bekräftat att han går till förrådetSidd bekräfta att du byter till att ladda om ditt gevär istället gör sentry.
Nej, byt till verkstaden och bygger en eldkastare. Jag vet att du vill ha en eldkastare.Vill
Andersson har inte bekräftat att han går till förrådet
Går till förrådetVill
Andersson har inte bekräftat att han går till förrådet