Nu vill du minsann ta avstånd från Impetigo när det redan är kört...Oj. Tvek. Hade nog varit vettigast att claima direkt när du kom in i spel.
Men herrejössesNu vill du minsann ta avstånd från Impetigo när det redan är kört...
Blev det bugg å kortslutning nu VimesjklldfrrjekekjJafffffggf932sdssssAddddGddd90)="j32)"jj22ölfefeÄww=))=((1933R0111992323jsk3jfjE93293883sjfl23j#2hEjjlNj3232232jlkjjjV1211lAhkss81911111N()lllssu2i3L819191Iggg2222hjk3j3Gjfslssllsls83928)222)(!Solll2222ll222O9939393fdkfdhLdddhehehe))"D112j3j2k2AhkjdjddjdT0
Oj. Tvek. Hade nog varit vettigast att claima direkt när du kom in i spel.
Vilka frågor?Förstår och får ta det som en riktig Marincore-soldat.
Svara på mina frågor till dig tackar
Alltså på riktigt, @Octagonal. Det som händer i spel verkar ju inte ha någon som helst påverkan av hur du bedömer andra spelare.Men herrejösses
Va så där konstruktiv som @Andersson anser nu Vimes!Vad fan hände där?
Andersson på 2 och Octa saknasDå föreslår jag att Impetigo och Vimes går för att ta eldkastare.
Basse, Rasmus och Andersson fixar sentry.
Jag och Sidd försvarar Förrådet.
Andersson eller LegoIvar lagar parabolen.
Med reservation för vem som ska till reaktorn.
Så nu har du ändrat dig om att vänta med Parabolen?Då föreslår jag att Impetigo och Vimes går för att ta eldkastare.
Basse, Rasmus och Andersson fixar sentry.
Jag och Sidd försvarar Förrådet.
Andersson eller LegoIvar lagar parabolen.
Med reservation för vem som ska till reaktorn.
Nej, jag har sagt ganska länge att vi ska fixa skytteln i små steg, en bit i taget.Så nu har du ändrat dig om att vänta med Parabolen?
Hmm, nåt jag missat med olika steg?Nej, jag har sagt ganska länge att vi ska fixa skytteln i små steg, en bit i taget.
För att hämta djytteln behöver vi:Hmm, nåt jag missat med olika steg?