Här blev det rörigt mitt i middagen när Impi plötsligt gjorde entré. Lite snabbanalyser ordnat från rött till grönt
@RasmusL - går ut med hårda anklagelser, t ex mot LegoIvar. Men diskuterar sedan mest regler och eldkastare. Utan att egentligen föra diskussionen framåt, vilket ju verkar som en utmärkt ulvtaktik
@LegoIvar - flyger väldigt lågt. Är väl en nybörjare om jag fattar det rätt, vilket kanske förklarar saker. Behöver komma igång mer för att inte förtjäna en utröstning bara därför. Har en beef med Rasmus L som sedan sipprade ut.
@Basenanji - lågflyger något enormt. Få poster och bidrar med lite konstruktivt. Man
förväntar sig mer av en så erfaren spelare.
@Impetigo - ber visserligen om nåd och kanske bör nåd gå före rätt? En underlig sak är att startdatumet ju flyttades fram och inte bak så han borde vara en dag tidig och inte sen. Inte alls att det är en ulv som hamnat i tidsnöd och kör en rövare.
@Octagonal - lågflyger och pratar mest i allmänna ordalag. Dock mer stuns än Basse. Men kommer t ex med den helt nödvändiga påminnelsen om att vi måste undvika att det blir lika i röstningen. Det tjänar visserligen ulvar på också, men iaf.
@Anthrox - är väldigt pushig i hur han vill att spelet ska spelas och hur folks ska agera. Och hakar också på Vimes i sina analyser, t ex av mig, utan att alltid komma med något eget. Men det kan handla om spelstil och bara för att jag blir irriterad på det behöver det inte indikera ulv. Har en beef med RasmusL som väl känns rätt genuin
@Sidd - Spelar väldigt "o-Siddigt" genom att (förlåt) inte kaosa så mycket i tråden. I huvudsak redig och konstruktiv, men lite skaver. T ex en fråga till Vimes om han är android, som kom ur det blå och som jag tror aldrig utvecklades.
@Vimes - dels är det statistiskt vansinne om Vimes är ulv igen. Men han är också så konstruktiv att det är svårt att se att han skulle vara ulv. Dessutom gör Vimes hela tiden den helt korrekta iakttagelsen att ulvarna har lättare att gömma sig i brädspelspratet eftersom det tar fokus från varulvsletandet.