Anderssons senaste röst ligger väl på Impetigo typ fyra sidor tillbaka?Nu ser du fel. Det var @Andersson som anklagade dig och @Vimes som röstade på impertigo.
Anderssons senaste röst ligger väl på Impetigo typ fyra sidor tillbaka?Nu ser du fel. Det var @Andersson som anklagade dig och @Vimes som röstade på impertigo.
Det var nog jag som såg fel. Sorry!Anderssons senaste röst ligger väl på Impetigo typ fyra sidor tillbaka?
Inga problemDet var nog jag som såg fel. Sorry!
Jättebra om LegoIvar presenterar sitt bästa case. Vilket är ditt bästa case, Rasmus? Är det verkligen LegoIvar?Men såhär @LegoIvar ! Om du vill att jag ska sluta rösta på dig så skulle jag att du presenterade ditt bästa case och argument för vem vi ska rösta ut den här rundan! Jag vet att inget vase är särskilt bra i runda 1, men det är ändå viktigt att vi argumenterar och får igång en diskussion!
Jag svarade i post 207.@Sidd - Spelar väldigt "o-Siddigt" genom att (förlåt) inte kaosa så mycket i tråden. I huvudsak redig och konstruktiv, men lite skaver. T ex en fråga till Vimes om han är android, som kom ur det blå och som jag tror aldrig utvecklades.
Nu sätter du fingret på spiken! För det är ju plausibelt att ulv-Impetigo lågflyger med flit för att klara sig undan uppmärksamhet och jobbiga frågor i R1, inte minst med tanke på sitt track record som bybohjälte och logiskt geni. Visst, han hade lätt kunnat "spela bybo" genom att aktivt bidra i work placement-spelet, men kanske att ulv-Impe inte törs eftersom det är så läskigt att ljuga?!Ska ni göra hans frånvaro till en scumtell behöver ni hitta en annan
Visst. Om Impetigo är den du misstänker mest ska du rösta på honom. Jag tycker det är sjukt svagt dock.Nu sätter du fingret på spiken! För det är ju plausibelt att ulv-Impetigo lågflyger med flit för att klara sig undan uppmärksamhet och jobbiga frågor i R1, inte minst med tanke på sitt track record som bybohjälte och logiskt geni. Visst, han hade lätt kunnat "spela bybo" genom att aktivt bidra i work placement-spelet, men kanske att ulv-Impe inte törs eftersom det är så läskigt att ljuga?!
@Vimes Alla förstår att det även ligger i ulvarnas intresse att inte hela partyt blir Alien-käkDet här spelet om något är väl utmärkt för Impetigo att använda sina mekanikknäckarskills för att pussla ihop. Det håller jag med om.
Men hörrni! ulvarna har precis lika mycket incitament som vi har att samarbeta runt lösningen av pusslet.
Det är alltså det perfekta spelet för en ulv-Impetigo att vara nyttig. Löser han pusslet hjälper han byn lika mycket som ulvarna. Som ulv har han exakt ingenting att förlora på att hjälpa byn att komma till bukt med (ja det är svenskans bästa kontamination) pusslet.
Ska ni göra hans frånvaro till en scumtell behöver ni hitta en annan förklaring som ger den rationalitet som ulv-spel.
Uppsnäppning, soldater!
Förstår och får ta det som en riktig Marincore-soldat.Såhär är det alltså: jag tycker att ni som slöröstar på Impetigo är betydligt mer ulviga än Impetigo. Ni får leva med det (och kanske börja spela varulvspel på riktigt nästa runda?).
Å det kom du på nu att kläcka ur dig?Jag hinner som sagt inte läsa tråden men ser i röstverktyget att jag är på väg ut.
Jag är väktaren.
Var smulade du detta?Jag hinner som sagt inte läsa tråden men ser i röstverktyget att jag är på väg ut.
Jag är väktaren.
Klart som tusan den riktiga väktaren isåfall måste motclaima. Vi kan ju inte rösta ut en väktare om det inte finns någon annan med samma roll.Å det kom du på nu att kläcka ur dig?
Du brukar helt rätt klaga på att jag spelar uselt men nu tametusan känns det som att du är nere på min nivå
Om det finns en annan som vill motclaima detta så är jag ytterst tveksam till att det ska göras!
Avslöja dig inte i så fall (den riktige Väktaren) för böveln.
Intressant: vad tycker ni andra rävar?
Oj. Tvek. Hade nog varit vettigast att claima direkt när du kom in i spel.Jag hinner som sagt inte läsa tråden men ser i röstverktyget att jag är på väg ut.
Jag är väktaren.