Anthrox Tunnelseende bybo av oanade proportioner. Joined 8 Jun 2017 Messages 4,365 17 Jun 2023 #81 Sätt er i huvudbyggnaden så ni kan fly till plattformen
Anthrox Tunnelseende bybo av oanade proportioner. Joined 8 Jun 2017 Messages 4,365 17 Jun 2023 #82 Har dubbelkollat typ fem gånger nu att jag verkligen skickat ett pm till fjodor om att kalla ner skytteln
Har dubbelkollat typ fem gånger nu att jag verkligen skickat ett pm till fjodor om att kalla ner skytteln
Octagonal Swashbuckler Joined 24 Sep 2022 Messages 1,952 17 Jun 2023 #83 Anthrox om du vinner nu som ulv så är det lika bra för dig o lägga skorna på hyllan med varulvsspel. Lika bra att avsluta på topp liksom. Mitt drag blir således att gå till huvudbyggnaden.
Anthrox om du vinner nu som ulv så är det lika bra för dig o lägga skorna på hyllan med varulvsspel. Lika bra att avsluta på topp liksom. Mitt drag blir således att gå till huvudbyggnaden.
Vimes Sillkung Joined 15 Jun 2000 Messages 12,089 17 Jun 2023 #84 Octagonal said: Anthrox om du vinner nu som ulv så är det lika bra för dig o lägga skorna på hyllan med varulvsspel. Lika bra att avsluta på topp liksom. Click to expand... Känner samma. Då kan vi lägga ner och tillskriva Anthrox alla framtida segrar.
Octagonal said: Anthrox om du vinner nu som ulv så är det lika bra för dig o lägga skorna på hyllan med varulvsspel. Lika bra att avsluta på topp liksom. Click to expand... Känner samma. Då kan vi lägga ner och tillskriva Anthrox alla framtida segrar.
Anthrox Tunnelseende bybo av oanade proportioner. Joined 8 Jun 2017 Messages 4,365 17 Jun 2023 #85 Jag gillar att ni tror sånt om mig, men tyvärr; så smart är jag icke.
Basenanji Postd20modernist Joined 4 Nov 2002 Messages 9,296 17 Jun 2023 #86 Gött! När ni sedan ser att jag är grön, är det okej om jag drygar mig i min avskedskommentar?