Nekromanti Alianser, krig och djävulskap

Largoi

Warrior
Re: Kärlek och sex i rollspel

Nu blir man lite sur...
Visst Magic har en nörd stämpel på sig men va fan? Menar du att Rollspel anses ha mindre av en nördstämpel på sig?!? Jag spelar både Magic och jag rollspelar och inte fan är jag en nörd för det, man är bara en nörd om man låter folk se en som en. (Och jag har tillochmed glasögon fatta att jag borde vara nörd...;=)

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...

Targon

Hero
Vi skippar diskussionen. Jag ger mig

Det är synd att du tar åt dig så fruktansvärt. Varsågod, spela magic! Jag bryr mig inte och ser heller inte ned på dig för den saken. Jag tillhör dessutom den icke ringa skara som menar att alla har full rätt att spela magic, åtminstone i brist på bättre saker att sysselsätta sig med. Jag tror dessutom inte att jag själv är mindre nördig än någon av de andra användarna på forumet. Tänk på att jag ju både rollspelare och deltagare i forumet!! Hur mer nördig kan jag någonsin bli?! Fattas bara att jag även börjar spela Magic och målar Warhammer-figurer.

Skämt åsido. Mitt förslag är att vi från och med nu skippar alla diskussioner om vad som är nördigt eller inte. Jag ber om ursäkt för att jag råkade starta den diskussionen.

- Targon, skrivare