Nightowl
Champion
I samma tråd om Fearsome Jack Ike som du just länkade till.
Erik, rider in i en kaktus.
Erik, rider in i en kaktus.
Fast i ditt andra inlägg i tråden så har du ju också två signaturer...Som bevis anser jag att mitt andra inlägg i samma tråd är, som är sju månader senare. Man blir av med en sådan ovana på sju månader..
Ahhh! Vad dum jag är! Varför tänkte jag inte på det tro? Inte så vanligt med smiley-avatarer bara...det är hans avatar jue.
Jaaa, nu hänger jag med. Sorry. Trodde du efter 7 månader hittat signatur-funktionen och lagt av med dubbla signaurer, eller att det var det du menade iaf... My mistake.Ja, det är ju precis det som är beviset!
Haha! Fan heller att du kommer att göra det! I dare ya! Mest på kulturforumet borde du ligga rätt så bra till på iaf, men jag ligger nog inte så pjåkigt till jag heller... Man kanske skulle satsa lite mer på att skriva där igennå väl nu så ligger mitt mål på att ta mig upp först till 2000 poster innan Balderk samt att få mest poster på Kulturforumet(undra hur jag ligger till nu, krille leder säkert... den jäveln
Vad iaf lite glad jag skulle bli om fler gjorde det. =]Länk till inlägget (nu använde jag inläggsfunktionen också istället för url, Gardener )