Re: tillbaka till sandlådan...
Osakligt är att angripa ett inlägg med att det enbart är gammalt groll. Sakligt vore av er att sätta upp klara regler för hur man får bete sig. T ex inte säga: "otrevliga trådar låses" eller "politik kan man diskuttera, så länge det inte går över gränsen" eller dylikt. Det resulterar i ett väldigt osäkert läge för oss debattörer: vad får man säga och vad får man inte säga?
Jag respekterar självfallet att rollspel.nu kan göra vad de vill med sina forum etc, men jag får väl ändå kritisera er? Och tyvärr är det ju ändå så att valmöjligheterna vad gäller rollspelsfansinforum är ganska begränsade.
Det är också väldigt osakligt men retoriskt skickligt att angripa mig genom att påstå att jag inte ser till det större goda, dvs forumbesökarnas trevnad och att rollspelshobbyn diskutteras här, utan att jag bara uppträder barnsligt. Vad kan jag säga? Jag tycker att jag har rätt att uttrycka min åsikter, vilket jag gör, och de som finner debatten ointressant kan skriva nya inlägg eller helt enkelt komma ihåg at inte läsa mina inlägg i framtiden. Eller så kan ju ni alltid låsa trådarna. Och visst, jag berövar er som sagt inte den rätten, men jag tycker det i många fall är tråkigt och gör rollspel.nu sämre. Det är en kulturell, inte politisk, kritik. Ungefär som att människor recenserar och tycker till om Runan så tycker jag till lite om rollspel.nu. Sandlåda eller inte.
Mvh,
Sven Folkesson
Textansvarig Runan