Hej. MiG här. Jag har kikat litegrann på diverse inlägg och undrar över vissa saker. En del är inte direkt nöjda med illustrationerna i spelmodulerna medans vissa andra tycker att de är helt okej. Det hade varit intressant att höra vad ni spelare tycker att det skall vara för sorts bild -material och vad ni har för förväntningar på Neogames samt deras spel. Illustratörer är, enligt vad jag har förstått, inte så lätt att få tag på, och om man hittar någon som jobbar på en högre nivå så för man därefter betala för det. Det går inte bara att byta en illustratör mot en annan för det är, som sagt en kostsam bristvara på oss. Säg vad ni vill se i ett spel istället för att sitta och klanka ner på produkterna så kanske Neogames -gänget kan ta en liten titt på era önskemål. Kritisera konstruktivt. Det är lite mer rättvist då. För övrigt till de som gillar mina bilder; kul att ni gör det. Om ni tycker att kvalitén har varierat en del så kan jag bara säga att det beror på olika faktorer. Vissa saker har förändrats på sistone, så kvalité -variationen minimeras. Eftersom jag är en frilansande illustratör så får vi se när jag jobbar för Neogames igen, med tanke på att jag har en del bollar i luften. Till dess; spela på.
MiG
MiG