Min åsikt
Sådär ritade jag också en anka när jag testade. Paul Bonner är en gud. /images/icons/smile.gif
"<EM>möjlighet, en alv skulle aldrig få däng av en fågel.</EM>"
Inte ens fågel Rock?
"<EM>vad är det då äckligt för alver att äta?</EM>"
Dvärgisk matkonst? /images/icons/smile.gif
Men hur många djurhumanoider finns det inte då?
Kalle Anka visst, men det är bara för bilderna. De som ritat dem har ingen ork att vidareutvekla dem utan snott utseendet från Disney (Tänker mest på Ackegårds ankbild och den i DoD v2).
Men vad tycker de som hatar ankor kan tänka ett tag på de andra som Karkion, Kattman, Minotaur, Reptilman, Vargman och Råttman. Råttmannen t.ex. skulle lika gärna se ut som Musse Pigg men eftersom bilden är ritad lite annorlunda så är den accepterad?
Alv: Sällsynt att jag låter en spelare spela en alv bara för att den är så bra. Ännu bättre blir dem i * UURK! * handboken "Alver".
Jag har faktiskt inget emot någon ras förutom då Karkion som bara har skyhöga stats.
<P ALIGN=center><EM>"Wal tände livsgnistan hos de intelligenta ankorna, men det var hans tre brorsöner som tog sig an hans skapelse."</P>
<P ALIGN=right>Ur komikas gyllene bok</EM></P>Mitt absoluta hatarcitat som beskriver ankornas gudar.
/[color:green]Han</font color=green> som inte spelar med en raskostnad utan ökad BP ju lägre grundegenskaper.