Sidd
”Bybo”
Asså nu när jag tittar upp mot natthimlen ser jag fullmånen och tänker att…
…är det ikväll vi kör igång…
…är det ikväll vi kör igång…
Vafan! Vad har jag gjort dig din skojare!Bad en AI generera en fantombild på Mäster Ulv så vi har något att gå på. Med tanke på katedralen i bakgrunden misstänker jag:
Röst: @BiobunkerVII
View attachment 14194
Ta det inte personligt, bara ett spel. Du framstår helt enkelt som ulvigast just nu. Kom med argument så kanske jag ändrar min röst.Vafan! Vad har jag gjort dig din skojare!
Starkt argument, förklara istället varför Mäster ulv har på sig en kardinalsrock och står framför en kaos-katedral där valven inte riktigt hänger ihop?Jag fattar, du vill ha argument!
Du är en skojare
Varför så stressad? Det känns jävligt ulvigtTjuvstartar ni spelet? Är @Vimes ok med det?
Röst: @BasenanjiVarför så stressad? Det känns jävligt ulvigt
Ja, fast för den som blir Mäster Ulv är det ju lite mindre (Mäster Ulvs setupdrag börjar ju den 13:e).2 veckor kvar
Nej, jag fick ett där det stod att jag skulle ställa in alla möten jag har mellan den 13-15 oktober så jag är tillgänglig för något hemligt projekt den helgen.Är det nån mer än jag som fått PM från Vimes där det står att jag kan softa fram till spelstart, inga beslut att fatta innan?
Bullskit!Nej, jag fick ett där det stod att jag skulle ställa in alla möten jag har mellan den 13-15 oktober så jag är tillgänglig för något hemligt projekt den helgen.
Ingen har sagt något om att jag är mäster ulv. Det var ju ett hemligt projekt.Bullskit!
Det skulle ju betyda att det är med fler än 1 Mästerulv.
Om du är tillräckligt djävulsk @Anthrox så kanske du får bli värvadmen då får du skärpa dig å inte outa nåt mer nu
Ahaa…en så kallad smulningIngen har sagt något om att jag är mäster ulv. Det var ju ett hemligt projekt.
Okej då.Borde jag anmäla mig?
Ja.
Kul! Välkommen till WRNU:s varulvsgäng!Okej då.
Men då tänker jag vara bybo. Det verkar för svårt att komma in som mäster ulv när man är ny på det här, så det får någon annan vara.