Anthrox
Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
bybogäng, din ulv.Kul! Välkommen till WRNU:s varulvsgäng!
bybogäng, din ulv.Kul! Välkommen till WRNU:s varulvsgäng!
Tack, jag tyckte jag var supertydlig med att jag inte tänkte spela som ulv.bybogäng, din ulv.
Det är bra! Alla vi andra kommer också spela som bybor.Tack, jag tyckte jag var supertydlig med att jag inte tänkte spela som ulv.
förutom @Basenanji, han är alltid ulvDet är bra! Alla vi andra kommer också spela som bybor.
Du har också missförstått Basse.förutom @Basenanji, han är alltid ulv
Ok, du hade tur en gång, men ”stup i kvarten” nja…@BiobunkerVII förutom när jag är bybo och nitar ulvar stup i kvarten typ tar ut dig när du är ulv
Konrad Konvalj anmäler sig via ombud och nu detta!Så vi är 15 anmälda nu? I helgen hörde jag rykten om att en tredje trailer är på väg där mäster ulv smulas.
Du inbillar dig bara saker.Konrad Konvalj anmäler sig via ombud och nu detta!
Vad är det ni vet som vi andra inte får höra? Var förs dessa hemliga samtal mellan ett litet antal personer? Varför vågar inget flygplansföretsg dementera att deras farkoster sprejar oss fulla med extrem-genus-PK-kommunistisk multikulti-propaganda från sina jetströmmar?
Frågorna är många! Kom ihåg var ni läste detta först!
Du är förstås en del av konspirationen...Du inbillar dig bara saker.
Röst: @Basenanji
Med hänvisning till den här kommentaren lovar jag att inte lägga en enda röst på waterhouse i det kommande spelet.Ni är illröda allihop, bara jag och Hägerstrand som inte har huggtänder och gula ögon.
Jag ser min reflektion i det här inlägget.Det är 14 bokstäver i konspirationen. Det är också så många deltagare en ensam Mäster Ulv måste göra sig av med. Slump? Tror inte det!
Basse pratar konstant om Mäster Ulv säsong 1, varför då? Jo för det var en ensam mäster ulv då!!! Det är ju smulor överallt, hittills har jag räknat till 14 i @Basenanji inlägg i den hör tråden!
Slump? Jag tror inte det!
Förtal! Skandal! Det där är ju inte ens jag, det är någon som utger sig för att vara mig! Bedragare och kanaljer hela bunten! Photoshop! Häxjakt! Fake news! Det är ju inte ens samma användarnamn! Det är taget ur kontext!