BiobunkerVII
Kaoskardinal
också, det är lite av en ulvtell om man placerar sig själv högst upp på en röd-grön-lista..
Haha! Drt var en fälla och du föll in i den, ulvig kommentarDet är läskigt när folk litar mer på en själv, än vad man själv gör ...
Med detta inlägg antar jag att min initiationsrit till varulvssällskapet är fullbordad?Haha! Drt var en fälla och du föll in i den, ulvig kommentar
RÖST: @Skarpskytten
Känns ulvigt att inte ha med sig själv på listanMin lista, grön till röd:
Hägerstrand
Empiricus
Andersson
Skarpskytten
Sidd
Anthrox
Impetigo
Fjodor
Octagonal
Legowar
Biobunker
Basenanji
Brynolf
Konrad Konvalj
RasmusL
Rimligtvis borde PM:et innehålla all info du behöver, men om jag har fattat konceptet rätt så kommer du få en viss poängsumma att köpa förmågor för under helgen (samt en lista på saker du kan köpa), innan spelet startar. Sen lär väl @Vimes vara tillgänglig under hela den helgen för att svara på frågor från Mäster ulv.Vad ska jag göra om jag har fått et PM där det står att jag är "Mäster Ulv"? Jag är lite av en noob.
Waterhouse kanske är med på listan. Han kan ha skapat extra användare för att öka sina chanser, men tappat bort sig i vilken identitet han har. Jag förstår att det ses som suspekt att jag lyfter det här, eftersom jag kan vara Waterhouse som bara försöker förekomma angreppet och peka åt andra håll, men jag själv är 95% säker på att jag inte är Waterhouse.Känns ulvigt att inte ha med sig själv på listan
Röst: @Waterhouse
Exakt så. Det borde vara glasklart, och är det inte det är jag förstås anträffbar via PM under helgen (nb: nästa helg). Om man vill kan man kolla första startinlägget i tidigare spel för att se exempel på hur Mäster Ulvs PM sett ut.Rimligtvis borde PM:et innehålla all info du behöver, men om jag har fattat konceptet rätt så kommer du få en viss poängsumma att köpa förmågor för under helgen (samt en lista på saker du kan köpa), innan spelet startar. Sen lär väl @Vimes vara tillgänglig under hela den helgen för att svara på frågor från Mäster ulv.
Dagens asgarv!Jag förstår att det ses som suspekt att jag lyfter det här, eftersom jag kan vara Waterhouse som bara försöker förekomma angreppet och peka åt andra håll, men jag själv är 95% säker på att jag inte är Waterhouse.
Bara kolla med med @BiobunkerVII hur man går tillväga med flera konton i Varulvsspel härmen jag själv är 95% säker på att jag inte är Waterhouse.
Man får aldrig vara för snabb med att utesluta ett Tyler Durden-scenario.Dagens asgarv!
Oof, nu gav du mig inspiration till ett nytt ulvspel.Man får aldrig vara för snabb med att utesluta ett Tyler Durden-scenario.
I mitt första varulvsspel fick jag skit av Konrad Konvalj för att jag hade med mig själv på min röd/grön lista. Nu är det ulvigt att inte ha med sig själv?Känns ulvigt att inte ha med sig själv på listan
Röst: @Waterhouse
Bästa är att bara outa direkt, funkade bra härVad ska jag göra om jag har fått et PM där det står att jag är "Mäster Ulv"? Jag är lite av en noob.
Typiskt ulvigt att vänta sig att andras reaktioner ska vara konsekventa och förutsägbara.I mitt första varulvsspel fick jag skit av Konrad Konvalj för att jag hade med mig själv på min röd/grön lista. Nu är det ulvigt att inte ha med sig själv?
Är du bekant med begreppet ”karma”? Jag menar, detta kan bara sluta på ett sätt …Om man som mäster ulv kan välja vilka medulvar man vill ha, välj inte mig! Jag är bybo i själ och hjärta.