Varulv [Anmälan] Marinbiologkonferensen vid Devil Reef

Hägerstrand

Ska aldrig mer gå rogue
Internationella Samfundet för Marinbiologiska Upptäckter och Forskning (ISMUF) bjuder härmed in till sin årliga konferens. Detta är en möjlighet för er alla att dricka två (2) Mariestads för drinkbiljetter och bekosta all vidare konsumtion själva, ligga med era internationella kollegor och vara trygga med att affären inte kommer avslöjas eftersom de återvänder till typ Peru dagen efter, samt att sitta med i seminarium som är sponsrade av ekolodstillverkare. Spoiler alert: slutsatsen kommer vara att ni behöver köpa in nya ekolod till era respektive institutioner.

Årets ISMUF-konferens arrangeras av Miskatonic Universitys Marinbiologiska Institution, och kommer hållas på lyxyachten MS Lupus vid Devil Reef, Massachussets. Detta innebär även en möjlighet att betrakta områdets unika organismer. Notera dock att dessa organismer av säkerhetsskäl absolut inte får tas ombord på fartyget. Om denna inbjudan av någon anledning skulle nå marinbiologiska livsformer levande vid Devil Reef är ni alltså INTE INBJUDNA!

ISMUF's ordförande Jean-Manuel Bechamel kommer även presentera en revolutionerande marinbiologisk upptäckt under konferensens sista dag. Det här vill ni inte missa!

Spelet börjar fredagen 11/4. Anmälan stänger torsdag kväll 10/4, runt 20.00. Mekaniken kommer vara 100% öppen. @Big Mama kommer få fraktions-PM precis som alla andra.

Anmälda
@Vimes
@Anthrox
@Sidd
@Big Mama
@StradhLestat
@Brynolf
@Basenanji
@Sömniga Isaac

Last edited:

Sidd

”Bybo”
Marinbiolog Sidd anmäler sig till konferensen 👍
Tar alkoholfria alternativ, obs nötallergiker.

Meriter: pga sjösjuka kräkts på flertalet valsafrier runt om i världen, kapsejsade med optimistjolle på 80-talet och innehar PADI-dyksertifikat efter undervattensexpeditioner på 90-talet🦠🐠🐚🐟🐳🪸🦈🪼🐬🐡🦀🦑🐋

Big Mama

Hur länge kan man kalla sig ny
Denna konferens har jag väntat på! Anmäler mig på stående fot.

Vad menas med PM? Är jag inbjuden till Piraya/Marulk-spåret eller Prodfundulus/Mört?

Anthrox

Byns sämsta Majestix.
Jag ska köra ett flyttlass den 12, om någon anklagar mig för lågflygeri så är det ulvar.

Basenanji

postd20modernist
Bästa konferensarrangör,

som representant för Framgångstågets Marina Avdelning (FRAM) - När Framgången vill Framåt!! vill jag gärna hålla seminarium/runda bordssamtal på följande tema:

Framgångsoptimerade Samtalsstrategier För Högkvalitativa Marinbiologiska Samtal — Hur DU leder en årganisation i En Föränderlig Omvärld!

Efter seminariet kan deltagarna själva göra ett instuderingstest med bifogade reflektionsfrågor och därefter skälva skriva ut deltagarcertifikat (med underskrift av mig, ständig ordförande) på vår webbplats www.framat.oi

Uppge koden #fram25 så kostar det bara 49999:-

Vill du prenumrera på FRAMs epost-magazzin Ner i Djupet? smsa Månstråla så fixxar hon det!

(Basse är med)

Bästa konferensarrangör,

som representant för Framgångstågets Marina Avdelning (FRAM) - När Framgången vill Framåt!! vill jag gärna hålla seminarium/runda bordssamtal på följande tema:

Framgångsoptimerade Samtalsstrategier För Högkvalitativa Marinbiologiska Samtal — Hur DU leder en årganisation i En Föränderlig Omvärld!

Efter seminariet kan deltagarna själva göra ett instuderingstest med bifogade reflektionsfrågor och därefter skälva skriva ut deltagarcertifikat (med underskrift av mig, ständig ordförande) på vår webbplats www.framat.oi

Uppge koden #fram25 så kostar det bara 49999:-

Vill du prenumrera på FRAMs epost-magazzin Ner i Djupet? smsa Månstråla så fixxar hon det!

(Basse är med)
Själv vill jag diskutera Dagon och hans betydelse för levande, icke av människorna nedskräpade och fria hav!

Basenanji

postd20modernist
Hur ska jag tolka att du @Hägerstrand efter att jag anmält mig 1) inte skriver upp mig som anmäld och 2) tipsar mig via @-tagg.

Basse, inte bara kränkt, utan kränkt