Tempot kommer ni som spelare styra över. Detta eftersom om en spelare har mer än 50% av rösterna klockan 22:00 någon dag så slutar rundan. Är det ingen som har mer än 50% av rösterna så fortsätter rundan, efter att jag har startat den igen.Elmrig said:Jag är på om du kan utlova högre tempo än vad liren har just nu!
Just det! Som vi pratade om på de klomp. Kul.Vicotnik said:Tempot kommer ni som spelare styra över. Detta eftersom om en spelare har mer än 50% av rösterna klockan 22:00 någon dag så slutar rundan. Är det ingen som har mer än 50% av rösterna så fortsätter rundan, efter att jag har startat den igen.Elmrig said:Jag är på om du kan utlova högre tempo än vad liren har just nu!
Jupp, det står till och med i start inlägget under dagsfasen.Recca said:Just det! Som vi pratade om på de klomp. Kul.Vicotnik said:Tempot kommer ni som spelare styra över. Detta eftersom om en spelare har mer än 50% av rösterna klockan 22:00 någon dag så slutar rundan. Är det ingen som har mer än 50% av rösterna så fortsätter rundan, efter att jag har startat den igen.Elmrig said:Jag är på om du kan utlova högre tempo än vad liren har just nu!
Om du syftar på mig så läste jag det, ville bara ha ditt ord på att det blir ett bra tempoVicotnik said:Jupp, det står till och med i start inlägget under dagsfasen.Recca said:Just det! Som vi pratade om på de klomp. Kul.Vicotnik said:Tempot kommer ni som spelare styra över. Detta eftersom om en spelare har mer än 50% av rösterna klockan 22:00 någon dag så slutar rundan. Är det ingen som har mer än 50% av rösterna så fortsätter rundan, efter att jag har startat den igen.Elmrig said:Jag är på om du kan utlova högre tempo än vad liren har just nu!
Men jag misstänker att folk inte läser allt.
Nix, det var inte riktat till någon specifik person utan bara allmänt.Elmrig said:Om du syftar på mig så läste jag det, ville bara ha ditt ord på att det blir ett bra tempoVicotnik said:Jupp, det står till och med i start inlägget under dagsfasen.
Men jag misstänker att folk inte läser allt.
Gör så. Sista anmälningsdagen kommer vara ungefär 2-3 dagar innan spelet startar.Tyr said:Låter spännande. Jag återkommer närmare spelstart med en anmälan om jag kan vara med.