Tempot kommer ni som spelare styra över. Detta eftersom om en spelare har mer än 50% av rösterna klockan 22:00 någon dag så slutar rundan. Är det ingen som har mer än 50% av rösterna så fortsätter rundan, efter att jag har startat den igen.Elmrig said:Jag är på om du kan utlova högre tempo än vad liren har just nu!
Just det! Som vi pratade om på de klomp. Kul.Vicotnik said:Tempot kommer ni som spelare styra över. Detta eftersom om en spelare har mer än 50% av rösterna klockan 22:00 någon dag så slutar rundan. Är det ingen som har mer än 50% av rösterna så fortsätter rundan, efter att jag har startat den igen.Elmrig said:Jag är på om du kan utlova högre tempo än vad liren har just nu!
Jupp, det står till och med i start inlägget under dagsfasen.Recca said:Just det! Som vi pratade om på de klomp. Kul.Vicotnik said:Tempot kommer ni som spelare styra över. Detta eftersom om en spelare har mer än 50% av rösterna klockan 22:00 någon dag så slutar rundan. Är det ingen som har mer än 50% av rösterna så fortsätter rundan, efter att jag har startat den igen.Elmrig said:Jag är på om du kan utlova högre tempo än vad liren har just nu!![]()
Om du syftar på mig så läste jag det, ville bara ha ditt ord på att det blir ett bra tempoVicotnik said:Jupp, det står till och med i start inlägget under dagsfasen.Recca said:Just det! Som vi pratade om på de klomp. Kul.Vicotnik said:Tempot kommer ni som spelare styra över. Detta eftersom om en spelare har mer än 50% av rösterna klockan 22:00 någon dag så slutar rundan. Är det ingen som har mer än 50% av rösterna så fortsätter rundan, efter att jag har startat den igen.Elmrig said:Jag är på om du kan utlova högre tempo än vad liren har just nu!![]()
Men jag misstänker att folk inte läser allt.![]()
Nix, det var inte riktat till någon specifik person utan bara allmänt.Elmrig said:Om du syftar på mig så läste jag det, ville bara ha ditt ord på att det blir ett bra tempoVicotnik said:Jupp, det står till och med i start inlägget under dagsfasen.
Men jag misstänker att folk inte läser allt.![]()
![]()
Gör så. Sista anmälningsdagen kommer vara ungefär 2-3 dagar innan spelet startar.Tyr said:Låter spännande. Jag återkommer närmare spelstart med en anmälan om jag kan vara med.