Konrad Konvalj
Myrmidon
+1Sapient said:Jag är gärna med - givet att spelstarten blir i aug/sept (och inget väsentligt hinner hända innan dess som sätter stopp för det...)
Och givet; Röst: Sapient
+1Sapient said:Jag är gärna med - givet att spelstarten blir i aug/sept (och inget väsentligt hinner hända innan dess som sätter stopp för det...)
+1 på SapientKonrad Konvalj said:+1Sapient said:Jag är gärna med - givet att spelstarten blir i aug/sept (och inget väsentligt hinner hända innan dess som sätter stopp för det...)
Och givet; Röst: Sapient
Sommarvikarier för de riktiga namnen.Brynolf said:Men wtf är det för fel på folks namn....?
Men... det är ju jettejåbbit ju! Särskilt i ulvaspel.Hästäpplen said:Sommarvikarier för de riktiga namnen.Brynolf said:Men wtf är det för fel på folks namn....?
/Hästäpplen, vikarie för Stövelkatten
Kan passa på att avanmäla mig för det här spelet då. Början av augusti lämpar sig inte bra för mig.Vicotnik said:Kul att höra att du är på.
Nu när det trots allt börjar närma sig augusti så tänkte jag sätta ett sista anmälningsdatum för detta spel, med andra ord så även ett start datum.
Sista anmälningsdatum blir: 30/7 klockan 20:00
Start datum blir då den 31/7 före 12:00
Okej, synd. Blir det fler avhopp så kommer jag förskjuta start tiden till mitten av august, dvs 2-3 veckor.Hästäpplen said:Kan passa på att avanmäla mig för det här spelet då. Början av augusti lämpar sig inte bra för mig.Vicotnik said:Kul att höra att du är på.
Nu när det trots allt börjar närma sig augusti så tänkte jag sätta ett sista anmälningsdatum för detta spel, med andra ord så även ett start datum.
Sista anmälningsdatum blir: 30/7 klockan 20:00
Start datum blir då den 31/7 före 12:00
Hmmm... Sookie måste vara Vimes...Sookie said:Med "de här byborna" menar jag alltså Recca, Konrad Konvalj, Tyr och annat löst folk.
Hur kan Kånrad Konkel räknas till de där byborna? Han har väl ingen koll på upplägg och sånt inte.Sookie said:Med "de här byborna" menar jag alltså Recca, Konrad Konvalj, Tyr och annat löst folk.
Tack för det.Vicotnik said:Får jag be samtliga som ska delta att återgå till sitt "normala" användarnamn tills spelet sätter igång för att minimera förvirringen över vem som är vem.